H. Kadıoğlu Ateş Et Al. , "Ses Temelli Cümle Yöntemine Göre İlkokuma Yazma Öğretimine İlişkin Öğretmen Görüşleri," İZÜ Sosyal Bilimler Dergisi , vol.3, no.5, pp.79-96, 2014
Kadıoğlu Ateş, H. Et Al. 2014. Ses Temelli Cümle Yöntemine Göre İlkokuma Yazma Öğretimine İlişkin Öğretmen Görüşleri. İZÜ Sosyal Bilimler Dergisi , vol.3, no.5 , 79-96.
Kadıoğlu Ateş, H., Ada, S., & Baysal, Z. N., (2014). Ses Temelli Cümle Yöntemine Göre İlkokuma Yazma Öğretimine İlişkin Öğretmen Görüşleri. İZÜ Sosyal Bilimler Dergisi , vol.3, no.5, 79-96.
Kadıoğlu Ateş, Hatice, Sefer Ada, And ZELİHA NURDAN BAYSAL. "Ses Temelli Cümle Yöntemine Göre İlkokuma Yazma Öğretimine İlişkin Öğretmen Görüşleri," İZÜ Sosyal Bilimler Dergisi , vol.3, no.5, 79-96, 2014
Kadıoğlu Ateş, Hatice K. Et Al. "Ses Temelli Cümle Yöntemine Göre İlkokuma Yazma Öğretimine İlişkin Öğretmen Görüşleri." İZÜ Sosyal Bilimler Dergisi , vol.3, no.5, pp.79-96, 2014
Kadıoğlu Ateş, H. Ada, S. And Baysal, Z. N. (2014) . "Ses Temelli Cümle Yöntemine Göre İlkokuma Yazma Öğretimine İlişkin Öğretmen Görüşleri." İZÜ Sosyal Bilimler Dergisi , vol.3, no.5, pp.79-96.
@article{article, author={Hatice Kadıoğlu Ateş Et Al. }, title={Ses Temelli Cümle Yöntemine Göre İlkokuma Yazma Öğretimine İlişkin Öğretmen Görüşleri}, journal={İZÜ Sosyal Bilimler Dergisi}, year=2014, pages={79-96} }