Y. O. Yıldırım And N. O. Bakır, "Deneyimsel Pazarlamanın Müşteri Memnuniyeti Endeksine Etkisi: IKEA Üzerine Bir Araştırma," Turkish Journal of Marketing Research , vol.1, no.2, pp.77-91, 2022
Yıldırım, Y. O. And Bakır, N. O. 2022. Deneyimsel Pazarlamanın Müşteri Memnuniyeti Endeksine Etkisi: IKEA Üzerine Bir Araştırma. Turkish Journal of Marketing Research , vol.1, no.2 , 77-91.
Yıldırım, Y. O., & Bakır, N. O., (2022). Deneyimsel Pazarlamanın Müşteri Memnuniyeti Endeksine Etkisi: IKEA Üzerine Bir Araştırma. Turkish Journal of Marketing Research , vol.1, no.2, 77-91.
Yıldırım, Yusuf, And NURETTİN OZAN BAKIR. "Deneyimsel Pazarlamanın Müşteri Memnuniyeti Endeksine Etkisi: IKEA Üzerine Bir Araştırma," Turkish Journal of Marketing Research , vol.1, no.2, 77-91, 2022
Yıldırım, Yusuf O. And Bakır, NURETTİN O. . "Deneyimsel Pazarlamanın Müşteri Memnuniyeti Endeksine Etkisi: IKEA Üzerine Bir Araştırma." Turkish Journal of Marketing Research , vol.1, no.2, pp.77-91, 2022
Yıldırım, Y. O. And Bakır, N. O. (2022) . "Deneyimsel Pazarlamanın Müşteri Memnuniyeti Endeksine Etkisi: IKEA Üzerine Bir Araştırma." Turkish Journal of Marketing Research , vol.1, no.2, pp.77-91.
@article{article, author={Yusuf Ozan Yıldırım And author={NURETTİN OZAN BAKIR}, title={Deneyimsel Pazarlamanın Müşteri Memnuniyeti Endeksine Etkisi: IKEA Üzerine Bir Araştırma}, journal={Turkish Journal of Marketing Research}, year=2022, pages={77-91} }