B. Özkaya, "Tüketici Araştırmalarında Projektif Tekniklerin Kullanımı," In Reklamı Anlamak , İstanbul: Cinius Yayınları, 2017, pp.73-119.
Özkaya, B. Tüketici Araştırmalarında Projektif Tekniklerin Kullanımı. 2017. In Reklamı Anlamak , Cinius Yayınları, İstanbul, 73-119.
Özkaya, B., (2017). Tüketici Araştırmalarında Projektif Tekniklerin Kullanımı. Reklamı Anlamak (pp.73-119), İstanbul: Cinius Yayınları.
Özkaya, BETÜL. "Tüketici Araştırmalarında Projektif Tekniklerin Kullanımı." In Reklamı Anlamak , 73-119. İstanbul: Cinius Yayınları, 2017
Özkaya, BETÜL. "Tüketici Araştırmalarında Projektif Tekniklerin Kullanımı." Reklamı Anlamak , Cinius Yayınları, 2017, pp.73-119.
Özkaya, B. (2017) "Tüketici Araştırmalarında Projektif Tekniklerin Kullanımı", Reklamı Anlamak . İstanbul: Cinius Yayınları.
@bookchapter{bookchapter, author ={BETÜL ÖZKAYA}, chaptertitle={Tüketici Araştırmalarında Projektif Tekniklerin Kullanımı}, booktitle={ Reklamı Anlamak}, publisher={Cinius Yayınları}, city={İstanbul},year={2017} }