Y. ÜLKER, "Markaların Helal Etiketi Kullanımının Satın Alma Davranışına Yansıması," Afyon Kocatepe Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , vol.22, no.3, pp.802-814, 2020
ÜLKER, Y. 2020. Markaların Helal Etiketi Kullanımının Satın Alma Davranışına Yansıması. Afyon Kocatepe Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , vol.22, no.3 , 802-814.
ÜLKER, Y., (2020). Markaların Helal Etiketi Kullanımının Satın Alma Davranışına Yansıması. Afyon Kocatepe Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , vol.22, no.3, 802-814.
ÜLKER, YELDA. "Markaların Helal Etiketi Kullanımının Satın Alma Davranışına Yansıması," Afyon Kocatepe Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , vol.22, no.3, 802-814, 2020
ÜLKER, YELDA. "Markaların Helal Etiketi Kullanımının Satın Alma Davranışına Yansıması." Afyon Kocatepe Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , vol.22, no.3, pp.802-814, 2020
ÜLKER, Y. (2020) . "Markaların Helal Etiketi Kullanımının Satın Alma Davranışına Yansıması." Afyon Kocatepe Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , vol.22, no.3, pp.802-814.
@article{article, author={YELDA ÜLKER}, title={Markaların Helal Etiketi Kullanımının Satın Alma Davranışına Yansıması}, journal={Afyon Kocatepe Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi}, year=2020, pages={802-814} }