O. Aydın, "MEB OKUL ÖNCESİ EĞİTİM PROGRAMI’NIN NÖROGELİŞİMSEL AÇIDAN DEĞERLENDİRİLMESİ," Marmara Üniversitesi Atatürk Eğitim Fakültesi Eğitim Bilimleri Dergisi , vol.36, no.36, pp.69-93, 2012
Aydın, O. 2012. MEB OKUL ÖNCESİ EĞİTİM PROGRAMI’NIN NÖROGELİŞİMSEL AÇIDAN DEĞERLENDİRİLMESİ. Marmara Üniversitesi Atatürk Eğitim Fakültesi Eğitim Bilimleri Dergisi , vol.36, no.36 , 69-93.
Aydın, O., (2012). MEB OKUL ÖNCESİ EĞİTİM PROGRAMI’NIN NÖROGELİŞİMSEL AÇIDAN DEĞERLENDİRİLMESİ. Marmara Üniversitesi Atatürk Eğitim Fakültesi Eğitim Bilimleri Dergisi , vol.36, no.36, 69-93.
Aydın, OKTAY. "MEB OKUL ÖNCESİ EĞİTİM PROGRAMI’NIN NÖROGELİŞİMSEL AÇIDAN DEĞERLENDİRİLMESİ," Marmara Üniversitesi Atatürk Eğitim Fakültesi Eğitim Bilimleri Dergisi , vol.36, no.36, 69-93, 2012
Aydın, OKTAY. "MEB OKUL ÖNCESİ EĞİTİM PROGRAMI’NIN NÖROGELİŞİMSEL AÇIDAN DEĞERLENDİRİLMESİ." Marmara Üniversitesi Atatürk Eğitim Fakültesi Eğitim Bilimleri Dergisi , vol.36, no.36, pp.69-93, 2012
Aydın, O. (2012) . "MEB OKUL ÖNCESİ EĞİTİM PROGRAMI’NIN NÖROGELİŞİMSEL AÇIDAN DEĞERLENDİRİLMESİ." Marmara Üniversitesi Atatürk Eğitim Fakültesi Eğitim Bilimleri Dergisi , vol.36, no.36, pp.69-93.
@article{article, author={OKTAY AYDIN}, title={MEB OKUL ÖNCESİ EĞİTİM PROGRAMI’NIN NÖROGELİŞİMSEL AÇIDAN DEĞERLENDİRİLMESİ}, journal={Marmara Üniversitesi Atatürk Eğitim Fakültesi Eğitim Bilimleri Dergisi}, year=2012, pages={69-93} }