S. PİRTİNİ, "Tüketicilerin Satın Alma Davranışları Açısından Marka Mağaza ve Franchising Sistemi İlişkisinin İncelenmesi Üzerine Bir Araştırma," Marmara Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Öneri (Hakemli) Dergisi , 2004
PİRTİNİ, S. 2004. Tüketicilerin Satın Alma Davranışları Açısından Marka Mağaza ve Franchising Sistemi İlişkisinin İncelenmesi Üzerine Bir Araştırma. Marmara Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Öneri (Hakemli) Dergisi .
PİRTİNİ, S., (2004). Tüketicilerin Satın Alma Davranışları Açısından Marka Mağaza ve Franchising Sistemi İlişkisinin İncelenmesi Üzerine Bir Araştırma. Marmara Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Öneri (Hakemli) Dergisi .
PİRTİNİ, SERDAR. "Tüketicilerin Satın Alma Davranışları Açısından Marka Mağaza ve Franchising Sistemi İlişkisinin İncelenmesi Üzerine Bir Araştırma," Marmara Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Öneri (Hakemli) Dergisi , 2004
PİRTİNİ, SERDAR. "Tüketicilerin Satın Alma Davranışları Açısından Marka Mağaza ve Franchising Sistemi İlişkisinin İncelenmesi Üzerine Bir Araştırma." Marmara Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Öneri (Hakemli) Dergisi , 2004
PİRTİNİ, S. (2004) . "Tüketicilerin Satın Alma Davranışları Açısından Marka Mağaza ve Franchising Sistemi İlişkisinin İncelenmesi Üzerine Bir Araştırma." Marmara Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Öneri (Hakemli) Dergisi .
@article{article, author={SERDAR PİRTİNİ}, title={Tüketicilerin Satın Alma Davranışları Açısından Marka Mağaza ve Franchising Sistemi İlişkisinin İncelenmesi Üzerine Bir Araştırma}, journal={Marmara Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Öneri (Hakemli) Dergisi}, year=2004}