B. Özkaya, "Reklam Aracı Olarak Advergaming," Marmara Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi , vol.29, no.2, pp.455-478, 2010
Özkaya, B. 2010. Reklam Aracı Olarak Advergaming. Marmara Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi , vol.29, no.2 , 455-478.
Özkaya, B., (2010). Reklam Aracı Olarak Advergaming. Marmara Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi , vol.29, no.2, 455-478.
Özkaya, BETÜL. "Reklam Aracı Olarak Advergaming," Marmara Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi , vol.29, no.2, 455-478, 2010
Özkaya, BETÜL. "Reklam Aracı Olarak Advergaming." Marmara Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi , vol.29, no.2, pp.455-478, 2010
Özkaya, B. (2010) . "Reklam Aracı Olarak Advergaming." Marmara Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi , vol.29, no.2, pp.455-478.
@article{article, author={BETÜL ÖZKAYA}, title={Reklam Aracı Olarak Advergaming}, journal={Marmara Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi}, year=2010, pages={455-478} }