Ö. İ. KORKUT Et Al. , "Marka Değeri Yaratmada Bütünleşik Pazarlama İletişiminin Rolü ve Şirket Performansına Etkisi İçecek Sektöründe Uygulamalı Bir Araştırma," Trakya Üniv. Sosyal Bilimler Dergisi. , 2005
KORKUT, Ö. İ. Et Al. 2005. Marka Değeri Yaratmada Bütünleşik Pazarlama İletişiminin Rolü ve Şirket Performansına Etkisi İçecek Sektöründe Uygulamalı Bir Araştırma. Trakya Üniv. Sosyal Bilimler Dergisi. .
KORKUT, Ö. İ., AKYOL, A., & ALTAŞ, D., (2005). Marka Değeri Yaratmada Bütünleşik Pazarlama İletişiminin Rolü ve Şirket Performansına Etkisi İçecek Sektöründe Uygulamalı Bir Araştırma. Trakya Üniv. Sosyal Bilimler Dergisi. .
KORKUT, ÖZGÜR, AYŞE AKYOL, And DİLEK ALTAŞ KARACA. "Marka Değeri Yaratmada Bütünleşik Pazarlama İletişiminin Rolü ve Şirket Performansına Etkisi İçecek Sektöründe Uygulamalı Bir Araştırma," Trakya Üniv. Sosyal Bilimler Dergisi. , 2005
KORKUT, ÖZGÜR İ. Et Al. "Marka Değeri Yaratmada Bütünleşik Pazarlama İletişiminin Rolü ve Şirket Performansına Etkisi İçecek Sektöründe Uygulamalı Bir Araştırma." Trakya Üniv. Sosyal Bilimler Dergisi. , 2005
KORKUT, Ö. İ. AKYOL, A. And ALTAŞ, D. (2005) . "Marka Değeri Yaratmada Bütünleşik Pazarlama İletişiminin Rolü ve Şirket Performansına Etkisi İçecek Sektöründe Uygulamalı Bir Araştırma." Trakya Üniv. Sosyal Bilimler Dergisi. .
@article{article, author={ÖZGÜR İLYAS KORKUT Et Al. }, title={Marka Değeri Yaratmada Bütünleşik Pazarlama İletişiminin Rolü ve Şirket Performansına Etkisi İçecek Sektöründe Uygulamalı Bir Araştırma}, journal={Trakya Üniv. Sosyal Bilimler Dergisi.}, year=2005}