M. Ş. SAYILGAN And O. BAYTAR, "Global Krizin Geleneksel Medya ve Yeni Medyaya Reklam Gelirleri Yönünden Etkisinin Analizi," Yeni İletişim Ortamları ve Etkileşim Uluslararası Konferansı , pp.362-368, 2010
SAYILGAN, M. Ş. And BAYTAR, O. 2010. Global Krizin Geleneksel Medya ve Yeni Medyaya Reklam Gelirleri Yönünden Etkisinin Analizi. Yeni İletişim Ortamları ve Etkileşim Uluslararası Konferansı , 362-368.
SAYILGAN, M. Ş., & BAYTAR, O., (2010). Global Krizin Geleneksel Medya ve Yeni Medyaya Reklam Gelirleri Yönünden Etkisinin Analizi . Yeni İletişim Ortamları ve Etkileşim Uluslararası Konferansı (pp.362-368).
SAYILGAN, MEHMET, And ORHAN BAYTAR. "Global Krizin Geleneksel Medya ve Yeni Medyaya Reklam Gelirleri Yönünden Etkisinin Analizi," Yeni İletişim Ortamları ve Etkileşim Uluslararası Konferansı, 2010
SAYILGAN, MEHMET Ş. And BAYTAR, ORHAN. "Global Krizin Geleneksel Medya ve Yeni Medyaya Reklam Gelirleri Yönünden Etkisinin Analizi." Yeni İletişim Ortamları ve Etkileşim Uluslararası Konferansı , pp.362-368, 2010
SAYILGAN, M. Ş. And BAYTAR, O. (2010) . "Global Krizin Geleneksel Medya ve Yeni Medyaya Reklam Gelirleri Yönünden Etkisinin Analizi." Yeni İletişim Ortamları ve Etkileşim Uluslararası Konferansı , pp.362-368.
@conferencepaper{conferencepaper, author={MEHMET ŞEVKET SAYILGAN And author={ORHAN BAYTAR}, title={Global Krizin Geleneksel Medya ve Yeni Medyaya Reklam Gelirleri Yönünden Etkisinin Analizi}, congress name={Yeni İletişim Ortamları ve Etkileşim Uluslararası Konferansı}, city={}, country={}, year={2010}, pages={362-368} }