A. BALABAN DAĞAL Et Al. , "Okul öncesi öğretmen adaylarının bilişötesi farkındalıkları ile duygusal zeka özellikleri arasındaki ilişkinin incelenmesi," JOURNAL OF EARLY CHILDHOOD STUDIES , vol.4, no.3, pp.583-608, 2020
BALABAN DAĞAL, A. Et Al. 2020. Okul öncesi öğretmen adaylarının bilişötesi farkındalıkları ile duygusal zeka özellikleri arasındaki ilişkinin incelenmesi. JOURNAL OF EARLY CHILDHOOD STUDIES , vol.4, no.3 , 583-608.
BALABAN DAĞAL, A., HAMAMCI, B., & Yayla, K., (2020). Okul öncesi öğretmen adaylarının bilişötesi farkındalıkları ile duygusal zeka özellikleri arasındaki ilişkinin incelenmesi. JOURNAL OF EARLY CHILDHOOD STUDIES , vol.4, no.3, 583-608.
BALABAN DAĞAL, ASUDE, BEYZA HAMAMCI, And Kübra Yayla. "Okul öncesi öğretmen adaylarının bilişötesi farkındalıkları ile duygusal zeka özellikleri arasındaki ilişkinin incelenmesi," JOURNAL OF EARLY CHILDHOOD STUDIES , vol.4, no.3, 583-608, 2020
BALABAN DAĞAL, ASUDE B. Et Al. "Okul öncesi öğretmen adaylarının bilişötesi farkındalıkları ile duygusal zeka özellikleri arasındaki ilişkinin incelenmesi." JOURNAL OF EARLY CHILDHOOD STUDIES , vol.4, no.3, pp.583-608, 2020
BALABAN DAĞAL, A. HAMAMCI, B. And Yayla, K. (2020) . "Okul öncesi öğretmen adaylarının bilişötesi farkındalıkları ile duygusal zeka özellikleri arasındaki ilişkinin incelenmesi." JOURNAL OF EARLY CHILDHOOD STUDIES , vol.4, no.3, pp.583-608.
@article{article, author={ASUDE BALABAN DAĞAL Et Al. }, title={Okul öncesi öğretmen adaylarının bilişötesi farkındalıkları ile duygusal zeka özellikleri arasındaki ilişkinin incelenmesi}, journal={JOURNAL OF EARLY CHILDHOOD STUDIES}, year=2020, pages={583-608} }