Y. KABAPINAR And T. Takak, "Sınıf Öğretmenlerinin Öğrenme Ortamlarında Çağdaş Türk Çocuk Edebiyatı Öykülerine Yer Verme Durumları: Edebiyatın Sınıfa Yansıması," International Primary Education Research Journal , vol.13, no.2, pp.119-139, 2022
KABAPINAR, Y. And Takak, T. 2022. Sınıf Öğretmenlerinin Öğrenme Ortamlarında Çağdaş Türk Çocuk Edebiyatı Öykülerine Yer Verme Durumları: Edebiyatın Sınıfa Yansıması. International Primary Education Research Journal , vol.13, no.2 , 119-139.
KABAPINAR, Y., & Takak, T., (2022). Sınıf Öğretmenlerinin Öğrenme Ortamlarında Çağdaş Türk Çocuk Edebiyatı Öykülerine Yer Verme Durumları: Edebiyatın Sınıfa Yansıması. International Primary Education Research Journal , vol.13, no.2, 119-139.
KABAPINAR, YÜCEL, And Tülay Takak. "Sınıf Öğretmenlerinin Öğrenme Ortamlarında Çağdaş Türk Çocuk Edebiyatı Öykülerine Yer Verme Durumları: Edebiyatın Sınıfa Yansıması," International Primary Education Research Journal , vol.13, no.2, 119-139, 2022
KABAPINAR, YÜCEL And Takak, Tülay. "Sınıf Öğretmenlerinin Öğrenme Ortamlarında Çağdaş Türk Çocuk Edebiyatı Öykülerine Yer Verme Durumları: Edebiyatın Sınıfa Yansıması." International Primary Education Research Journal , vol.13, no.2, pp.119-139, 2022
KABAPINAR, Y. And Takak, T. (2022) . "Sınıf Öğretmenlerinin Öğrenme Ortamlarında Çağdaş Türk Çocuk Edebiyatı Öykülerine Yer Verme Durumları: Edebiyatın Sınıfa Yansıması." International Primary Education Research Journal , vol.13, no.2, pp.119-139.
@article{article, author={YÜCEL KABAPINAR And author={Tülay Takak}, title={Sınıf Öğretmenlerinin Öğrenme Ortamlarında Çağdaş Türk Çocuk Edebiyatı Öykülerine Yer Verme Durumları: Edebiyatın Sınıfa Yansıması}, journal={International Primary Education Research Journal}, year=2022, pages={119-139} }