G. Karayılan And F. ŞAHİN, "EKOLOJİK AYAK İZİ OYUNLARININ İLKOKUL DÖRT VE BEŞİNCİ SINIFÖĞRENCİLERİNİN ÇEVRE OKURYAZARLIĞINA ETKİSİ," İnes Journal , vol.5, pp.21-45, 2018
Karayılan, G. And ŞAHİN, F. 2018. EKOLOJİK AYAK İZİ OYUNLARININ İLKOKUL DÖRT VE BEŞİNCİ SINIFÖĞRENCİLERİNİN ÇEVRE OKURYAZARLIĞINA ETKİSİ. İnes Journal , vol.5 , 21-45.
Karayılan, G., & ŞAHİN, F., (2018). EKOLOJİK AYAK İZİ OYUNLARININ İLKOKUL DÖRT VE BEŞİNCİ SINIFÖĞRENCİLERİNİN ÇEVRE OKURYAZARLIĞINA ETKİSİ. İnes Journal , vol.5, 21-45.
Karayılan, Gizem, And FATMA ŞAHİN. "EKOLOJİK AYAK İZİ OYUNLARININ İLKOKUL DÖRT VE BEŞİNCİ SINIFÖĞRENCİLERİNİN ÇEVRE OKURYAZARLIĞINA ETKİSİ," İnes Journal , vol.5, 21-45, 2018
Karayılan, Gizem And ŞAHİN, FATMA. "EKOLOJİK AYAK İZİ OYUNLARININ İLKOKUL DÖRT VE BEŞİNCİ SINIFÖĞRENCİLERİNİN ÇEVRE OKURYAZARLIĞINA ETKİSİ." İnes Journal , vol.5, pp.21-45, 2018
Karayılan, G. And ŞAHİN, F. (2018) . "EKOLOJİK AYAK İZİ OYUNLARININ İLKOKUL DÖRT VE BEŞİNCİ SINIFÖĞRENCİLERİNİN ÇEVRE OKURYAZARLIĞINA ETKİSİ." İnes Journal , vol.5, pp.21-45.
@article{article, author={Gizem Karayılan And author={FATMA ŞAHİN}, title={EKOLOJİK AYAK İZİ OYUNLARININ İLKOKUL DÖRT VE BEŞİNCİ SINIFÖĞRENCİLERİNİN ÇEVRE OKURYAZARLIĞINA ETKİSİ}, journal={İnes Journal}, year=2018, pages={21-45} }