E. Yılmaz, "Çok Uluslu İşletmelerde Stratejik Planlama Sürecinde Halkla İlişkilerin Rolü," In Çok Kültürlü Ortamlarda Halkla İlişkiler, Kurumsal İletişim ve Yönetim , İstanbul: İstanbul Ticaret Üniversitesi Yayınları, 2005, pp.83-98.
Yılmaz, E. Çok Uluslu İşletmelerde Stratejik Planlama Sürecinde Halkla İlişkilerin Rolü. 2005. In Çok Kültürlü Ortamlarda Halkla İlişkiler, Kurumsal İletişim ve Yönetim , İstanbul Ticaret Üniversitesi Yayınları, İstanbul, 83-98.
Yılmaz, E., (2005). Çok Uluslu İşletmelerde Stratejik Planlama Sürecinde Halkla İlişkilerin Rolü. Çok Kültürlü Ortamlarda Halkla İlişkiler, Kurumsal İletişim ve Yönetim (pp.83-98), İstanbul: İstanbul Ticaret Üniversitesi Yayınları.
Yılmaz, EMEL. "Çok Uluslu İşletmelerde Stratejik Planlama Sürecinde Halkla İlişkilerin Rolü." In Çok Kültürlü Ortamlarda Halkla İlişkiler, Kurumsal İletişim ve Yönetim , 83-98. İstanbul: İstanbul Ticaret Üniversitesi Yayınları, 2005
Yılmaz, EMEL. "Çok Uluslu İşletmelerde Stratejik Planlama Sürecinde Halkla İlişkilerin Rolü." Çok Kültürlü Ortamlarda Halkla İlişkiler, Kurumsal İletişim ve Yönetim , İstanbul Ticaret Üniversitesi Yayınları, 2005, pp.83-98.
Yılmaz, E. (2005) "Çok Uluslu İşletmelerde Stratejik Planlama Sürecinde Halkla İlişkilerin Rolü", Çok Kültürlü Ortamlarda Halkla İlişkiler, Kurumsal İletişim ve Yönetim . İstanbul: İstanbul Ticaret Üniversitesi Yayınları.
@bookchapter{bookchapter, author ={EMEL YILMAZ}, chaptertitle={Çok Uluslu İşletmelerde Stratejik Planlama Sürecinde Halkla İlişkilerin Rolü}, booktitle={ Çok Kültürlü Ortamlarda Halkla İlişkiler, Kurumsal İletişim ve Yönetim}, publisher={İstanbul Ticaret Üniversitesi Yayınları}, city={İstanbul},year={2005} }