E. Karayel Bilbil, "“Küresel Firmalarda Kurum Kültürü ve Halkla İlişkiler”,," In Stratejik Küresel Pazarlama , Ankara: Eflatun Yayınevi, 2009, pp.385-405.
Karayel Bilbil, E. “Küresel Firmalarda Kurum Kültürü ve Halkla İlişkiler”,. 2009. In Stratejik Küresel Pazarlama , Eflatun Yayınevi, Ankara, 385-405.
Karayel Bilbil, E., (2009). “Küresel Firmalarda Kurum Kültürü ve Halkla İlişkiler”,. Stratejik Küresel Pazarlama (pp.385-405), Ankara: Eflatun Yayınevi.
Karayel Bilbil, EMEL. "“Küresel Firmalarda Kurum Kültürü ve Halkla İlişkiler”,." In Stratejik Küresel Pazarlama , 385-405. Ankara: Eflatun Yayınevi, 2009
Karayel Bilbil, EMEL K. . "“Küresel Firmalarda Kurum Kültürü ve Halkla İlişkiler”,." Stratejik Küresel Pazarlama , Eflatun Yayınevi, 2009, pp.385-405.
Karayel Bilbil, E. (2009) "“Küresel Firmalarda Kurum Kültürü ve Halkla İlişkiler”,", Stratejik Küresel Pazarlama . Ankara: Eflatun Yayınevi.
@bookchapter{bookchapter, author ={EMEL KARAYEL BİLBİL}, chaptertitle={“Küresel Firmalarda Kurum Kültürü ve Halkla İlişkiler”,}, booktitle={ Stratejik Küresel Pazarlama}, publisher={Eflatun Yayınevi}, city={Ankara},year={2009} }