N. Z. TOSUN, "Halkla İlişkilerin İşletmelerin Kriz Dönemlerindeki Rolü ve Önemi," Marmara Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi Öneri , vol.2, pp.251-254, 1999
TOSUN, N. Z. 1999. Halkla İlişkilerin İşletmelerin Kriz Dönemlerindeki Rolü ve Önemi. Marmara Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi Öneri , vol.2 , 251-254.
TOSUN, N. Z., (1999). Halkla İlişkilerin İşletmelerin Kriz Dönemlerindeki Rolü ve Önemi. Marmara Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi Öneri , vol.2, 251-254.
TOSUN, NURHAN. "Halkla İlişkilerin İşletmelerin Kriz Dönemlerindeki Rolü ve Önemi," Marmara Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi Öneri , vol.2, 251-254, 1999
TOSUN, NURHAN Z. . "Halkla İlişkilerin İşletmelerin Kriz Dönemlerindeki Rolü ve Önemi." Marmara Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi Öneri , vol.2, pp.251-254, 1999
TOSUN, N. Z. (1999) . "Halkla İlişkilerin İşletmelerin Kriz Dönemlerindeki Rolü ve Önemi." Marmara Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi Öneri , vol.2, pp.251-254.
@article{article, author={NURHAN ZEYNEP TOSUN}, title={Halkla İlişkilerin İşletmelerin Kriz Dönemlerindeki Rolü ve Önemi}, journal={Marmara Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi Öneri}, year=1999, pages={251-254} }