F. Şahin Et Al. , "fen ve teknoloji dersinde proje tabanlı öğretimin ilkokul 4 sınıf öğrencilerinin bilimsel süreç becerilerine etkisi," The Journal of Academic Social Science Studies. , vol.1, pp.1623-1640, 2013
Şahin, F. Et Al. 2013. fen ve teknoloji dersinde proje tabanlı öğretimin ilkokul 4 sınıf öğrencilerinin bilimsel süreç becerilerine etkisi. The Journal of Academic Social Science Studies. , vol.1 , 1623-1640.
Şahin, F., Güven, İ., & Yıldırım, M., (2013). fen ve teknoloji dersinde proje tabanlı öğretimin ilkokul 4 sınıf öğrencilerinin bilimsel süreç becerilerine etkisi. The Journal of Academic Social Science Studies. , vol.1, 1623-1640.
Şahin, FATMA, İLKNUR GÜVEN, And Mehtap Yıldırım. "fen ve teknoloji dersinde proje tabanlı öğretimin ilkokul 4 sınıf öğrencilerinin bilimsel süreç becerilerine etkisi," The Journal of Academic Social Science Studies. , vol.1, 1623-1640, 2013
Şahin, FATMA Et Al. "fen ve teknoloji dersinde proje tabanlı öğretimin ilkokul 4 sınıf öğrencilerinin bilimsel süreç becerilerine etkisi." The Journal of Academic Social Science Studies. , vol.1, pp.1623-1640, 2013
Şahin, F. Güven, İ. And Yıldırım, M. (2013) . "fen ve teknoloji dersinde proje tabanlı öğretimin ilkokul 4 sınıf öğrencilerinin bilimsel süreç becerilerine etkisi." The Journal of Academic Social Science Studies. , vol.1, pp.1623-1640.
@article{article, author={FATMA ŞAHİN Et Al. }, title={fen ve teknoloji dersinde proje tabanlı öğretimin ilkokul 4 sınıf öğrencilerinin bilimsel süreç becerilerine etkisi}, journal={The Journal of Academic Social Science Studies.}, year=2013, pages={1623-1640} }