M. Emren Et Al. , "Bilim Tarihi Destekli İşlenen “Canlılarda enerji dönüşümleri” Ünitesinin, Öğrencilerin Bilime ve Biyoloji Dersine Olan Tutumları ve Bilimin Doğası Anlayışları Üzerine Etkisinin İncelenmesi," Trakya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.9, pp.527-548, 2019
Emren, M. Et Al. 2019. Bilim Tarihi Destekli İşlenen “Canlılarda enerji dönüşümleri” Ünitesinin, Öğrencilerin Bilime ve Biyoloji Dersine Olan Tutumları ve Bilimin Doğası Anlayışları Üzerine Etkisinin İncelenmesi. Trakya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.9 , 527-548.
Emren, M., İrez, O. S., & Doğan, Ö. K., (2019). Bilim Tarihi Destekli İşlenen “Canlılarda enerji dönüşümleri” Ünitesinin, Öğrencilerin Bilime ve Biyoloji Dersine Olan Tutumları ve Bilimin Doğası Anlayışları Üzerine Etkisinin İncelenmesi. Trakya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.9, 527-548.
Emren, Mehmet, OSMAN SERHAT İREZ, And ÖZGÜR KIVILCAN DOĞAN. "Bilim Tarihi Destekli İşlenen “Canlılarda enerji dönüşümleri” Ünitesinin, Öğrencilerin Bilime ve Biyoloji Dersine Olan Tutumları ve Bilimin Doğası Anlayışları Üzerine Etkisinin İncelenmesi," Trakya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.9, 527-548, 2019
Emren, Mehmet Et Al. "Bilim Tarihi Destekli İşlenen “Canlılarda enerji dönüşümleri” Ünitesinin, Öğrencilerin Bilime ve Biyoloji Dersine Olan Tutumları ve Bilimin Doğası Anlayışları Üzerine Etkisinin İncelenmesi." Trakya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.9, pp.527-548, 2019
Emren, M. İrez, O. S. And Doğan, Ö. K. (2019) . "Bilim Tarihi Destekli İşlenen “Canlılarda enerji dönüşümleri” Ünitesinin, Öğrencilerin Bilime ve Biyoloji Dersine Olan Tutumları ve Bilimin Doğası Anlayışları Üzerine Etkisinin İncelenmesi." Trakya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.9, pp.527-548.
@article{article, author={Mehmet Emren Et Al. }, title={Bilim Tarihi Destekli İşlenen “Canlılarda enerji dönüşümleri” Ünitesinin, Öğrencilerin Bilime ve Biyoloji Dersine Olan Tutumları ve Bilimin Doğası Anlayışları Üzerine Etkisinin İncelenmesi}, journal={Trakya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi}, year=2019, pages={527-548} }