M. Kertil Et Al. , "İlköğretim Matematik Öğretmen Adaylarının Değişim Oranı ile İlgili Düşünme Biçimlerinin Bir Modelleme Etkinliği Bağlamında İncelenmesi," Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi Dergisi , vol.8, pp.188-217, 2017
Kertil, M. Et Al. 2017. İlköğretim Matematik Öğretmen Adaylarının Değişim Oranı ile İlgili Düşünme Biçimlerinin Bir Modelleme Etkinliği Bağlamında İncelenmesi. Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi Dergisi , vol.8 , 188-217.
Kertil, M., Erbaş, A. K., & Çetinkaya, B., (2017). İlköğretim Matematik Öğretmen Adaylarının Değişim Oranı ile İlgili Düşünme Biçimlerinin Bir Modelleme Etkinliği Bağlamında İncelenmesi. Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi Dergisi , vol.8, 188-217.
Kertil, MAHMUT, Ayhan Kürşat Erbaş, And Bülent Çetinkaya. "İlköğretim Matematik Öğretmen Adaylarının Değişim Oranı ile İlgili Düşünme Biçimlerinin Bir Modelleme Etkinliği Bağlamında İncelenmesi," Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi Dergisi , vol.8, 188-217, 2017
Kertil, MAHMUT Et Al. "İlköğretim Matematik Öğretmen Adaylarının Değişim Oranı ile İlgili Düşünme Biçimlerinin Bir Modelleme Etkinliği Bağlamında İncelenmesi." Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi Dergisi , vol.8, pp.188-217, 2017
Kertil, M. Erbaş, A. K. And Çetinkaya, B. (2017) . "İlköğretim Matematik Öğretmen Adaylarının Değişim Oranı ile İlgili Düşünme Biçimlerinin Bir Modelleme Etkinliği Bağlamında İncelenmesi." Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi Dergisi , vol.8, pp.188-217.
@article{article, author={MAHMUT KERTİL Et Al. }, title={İlköğretim Matematik Öğretmen Adaylarının Değişim Oranı ile İlgili Düşünme Biçimlerinin Bir Modelleme Etkinliği Bağlamında İncelenmesi}, journal={Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi Dergisi}, year=2017, pages={188-217} }