Y. ÜLKER Et Al. , "Değişen Güzellik Kavramının Reklamlara Yansıması," International Management and Social Science Symposium , İstanbul, Turkey, pp.22-31, 2018
ÜLKER, Y. Et Al. 2018. Değişen Güzellik Kavramının Reklamlara Yansıması. International Management and Social Science Symposium , (İstanbul, Turkey), 22-31.
ÜLKER, Y., NAS, A., & TOSUN, N. Z., (2018). Değişen Güzellik Kavramının Reklamlara Yansıması . International Management and Social Science Symposium (pp.22-31). İstanbul, Turkey
ÜLKER, YELDA, ALPARSLAN NAS, And NURHAN ZEYNEP TOSUN. "Değişen Güzellik Kavramının Reklamlara Yansıması," International Management and Social Science Symposium, İstanbul, Turkey, 2018
ÜLKER, YELDA Et Al. "Değişen Güzellik Kavramının Reklamlara Yansıması." International Management and Social Science Symposium , İstanbul, Turkey, pp.22-31, 2018
ÜLKER, Y. NAS, A. And TOSUN, N. Z. (2018) . "Değişen Güzellik Kavramının Reklamlara Yansıması." International Management and Social Science Symposium , İstanbul, Turkey, pp.22-31.
@conferencepaper{conferencepaper, author={YELDA ÜLKER Et Al. }, title={Değişen Güzellik Kavramının Reklamlara Yansıması}, congress name={International Management and Social Science Symposium}, city={İstanbul}, country={Turkey}, year={2018}, pages={22-31} }