B. Özkaya, "Marka İletişiminde Facebook’un Bir Gözetim Aracı Olarak Kullanılması," In Ağdaki Şüphe , İstanbul: Beta Basım Yayım Dağıtım, 2015, pp.277-301.
Özkaya, B. Marka İletişiminde Facebook’un Bir Gözetim Aracı Olarak Kullanılması. 2015. In Ağdaki Şüphe , Beta Basım Yayım Dağıtım, İstanbul, 277-301.
Özkaya, B., (2015). Marka İletişiminde Facebook’un Bir Gözetim Aracı Olarak Kullanılması. Ağdaki Şüphe (pp.277-301), İstanbul: Beta Basım Yayım Dağıtım.
Özkaya, BETÜL. "Marka İletişiminde Facebook’un Bir Gözetim Aracı Olarak Kullanılması." In Ağdaki Şüphe , 277-301. İstanbul: Beta Basım Yayım Dağıtım, 2015
Özkaya, BETÜL. "Marka İletişiminde Facebook’un Bir Gözetim Aracı Olarak Kullanılması." Ağdaki Şüphe , Beta Basım Yayım Dağıtım, 2015, pp.277-301.
Özkaya, B. (2015) "Marka İletişiminde Facebook’un Bir Gözetim Aracı Olarak Kullanılması", Ağdaki Şüphe . İstanbul: Beta Basım Yayım Dağıtım.
@bookchapter{bookchapter, author ={BETÜL ÖZKAYA}, chaptertitle={Marka İletişiminde Facebook’un Bir Gözetim Aracı Olarak Kullanılması}, booktitle={ Ağdaki Şüphe}, publisher={Beta Basım Yayım Dağıtım}, city={İstanbul},year={2015} }