A. N. İşgören Et Al. , "Tüketicilerin Giysi Satın Alma Karar Sürecinde Ambalaj Tasarımının Etkisi," 2. International Printing Technologies Symposium Print Istanbul 2017 , İstanbul, Turkey, pp.397-414, 2017
İşgören, A. N. Et Al. 2017. Tüketicilerin Giysi Satın Alma Karar Sürecinde Ambalaj Tasarımının Etkisi. 2. International Printing Technologies Symposium Print Istanbul 2017 , (İstanbul, Turkey), 397-414.
İşgören, A. N., Bayburtlu, Ç., Öznaz, D., & Acar Büyükpehlivan, G., (2017). Tüketicilerin Giysi Satın Alma Karar Sürecinde Ambalaj Tasarımının Etkisi . 2. International Printing Technologies Symposium Print Istanbul 2017 (pp.397-414). İstanbul, Turkey
İşgören, AYŞE Et Al. "Tüketicilerin Giysi Satın Alma Karar Sürecinde Ambalaj Tasarımının Etkisi," 2. International Printing Technologies Symposium Print Istanbul 2017, İstanbul, Turkey, 2017
İşgören, AYŞE N. Et Al. "Tüketicilerin Giysi Satın Alma Karar Sürecinde Ambalaj Tasarımının Etkisi." 2. International Printing Technologies Symposium Print Istanbul 2017 , İstanbul, Turkey, pp.397-414, 2017
İşgören, A. N. Et Al. (2017) . "Tüketicilerin Giysi Satın Alma Karar Sürecinde Ambalaj Tasarımının Etkisi." 2. International Printing Technologies Symposium Print Istanbul 2017 , İstanbul, Turkey, pp.397-414.
@conferencepaper{conferencepaper, author={AYŞE NURİYE İŞGÖREN Et Al. }, title={Tüketicilerin Giysi Satın Alma Karar Sürecinde Ambalaj Tasarımının Etkisi}, congress name={2. International Printing Technologies Symposium Print Istanbul 2017}, city={İstanbul}, country={Turkey}, year={2017}, pages={397-414} }