C. AYSUNA TÜRKYILMAZ, "Pazarlama Araştırmasına Giriş," In Pazarlama Araştırması Marketing Research , Ankara: Nobel Akademik Yayıncılık Eğitim Dan, 2015, pp.2-17.
AYSUNA TÜRKYILMAZ, C. Pazarlama Araştırmasına Giriş. 2015. In Pazarlama Araştırması Marketing Research , Nobel Akademik Yayıncılık Eğitim Dan, Ankara, 2-17.
AYSUNA TÜRKYILMAZ, C., (2015). Pazarlama Araştırmasına Giriş. Pazarlama Araştırması Marketing Research (pp.2-17), Ankara: Nobel Akademik Yayıncılık Eğitim Dan.
AYSUNA TÜRKYILMAZ, CEYDA. "Pazarlama Araştırmasına Giriş." In Pazarlama Araştırması Marketing Research , 2-17. Ankara: Nobel Akademik Yayıncılık Eğitim Dan, 2015
AYSUNA TÜRKYILMAZ, CEYDA A. . "Pazarlama Araştırmasına Giriş." Pazarlama Araştırması Marketing Research , Nobel Akademik Yayıncılık Eğitim Dan, 2015, pp.2-17.
AYSUNA TÜRKYILMAZ, C. (2015) "Pazarlama Araştırmasına Giriş", Pazarlama Araştırması Marketing Research . Ankara: Nobel Akademik Yayıncılık Eğitim Dan.
@bookchapter{bookchapter, author ={CEYDA AYSUNA TÜRKYILMAZ}, chaptertitle={Pazarlama Araştırmasına Giriş}, booktitle={ Pazarlama Araştırması Marketing Research}, publisher={Nobel Akademik Yayıncılık Eğitim Dan}, city={Ankara},year={2015} }