Ş. Erdem. İSTANBUL TİCARET ODASI İŞLETMELERİN TÜKETİCİ ODAKLI MARKA STRATEJİSİ . İstanbul: İstanbul Ticaret Odası2006, pp.144
Erdem, Ş. 2006. İSTANBUL TİCARET ODASI İŞLETMELERİN TÜKETİCİ ODAKLI MARKA STRATEJİSİ . İstanbul Ticaret Odası, İstanbul.
Erdem, Ş., (2006). İSTANBUL TİCARET ODASI İŞLETMELERİN TÜKETİCİ ODAKLI MARKA STRATEJİSİ . İstanbul: İstanbul Ticaret Odası.
Erdem, ŞAKİR. İSTANBUL TİCARET ODASI İŞLETMELERİN TÜKETİCİ ODAKLI MARKA STRATEJİSİ . İstanbul: İstanbul Ticaret Odası, 2006
Erdem, ŞAKİR. İSTANBUL TİCARET ODASI İŞLETMELERİN TÜKETİCİ ODAKLI MARKA STRATEJİSİ . İstanbul Ticaret Odası, 2006.
Erdem, Ş. (2006) İSTANBUL TİCARET ODASI İŞLETMELERİN TÜKETİCİ ODAKLI MARKA STRATEJİSİ . İstanbul: İstanbul Ticaret Odası.
@book{book, author={ŞAKİR ERDEM}, title={İSTANBUL TİCARET ODASI İŞLETMELERİN TÜKETİCİ ODAKLI MARKA STRATEJİSİ }, publisher={İstanbul Ticaret Odası}, year={2006} }