B. Yıldızhan And S. Şengül, "Öğrencilerinin harflerin anlamı ile ilgili düştükleri kavram yanılgılarının aritmetikten cebire geçiş süreci bağlamında incelenmesi," The Journal of International Lingual, Social and Educational Sciences , vol.3, pp.249-268, 2017
Yıldızhan, B. And Şengül, S. 2017. Öğrencilerinin harflerin anlamı ile ilgili düştükleri kavram yanılgılarının aritmetikten cebire geçiş süreci bağlamında incelenmesi. The Journal of International Lingual, Social and Educational Sciences , vol.3 , 249-268.
Yıldızhan, B., & Şengül, S., (2017). Öğrencilerinin harflerin anlamı ile ilgili düştükleri kavram yanılgılarının aritmetikten cebire geçiş süreci bağlamında incelenmesi. The Journal of International Lingual, Social and Educational Sciences , vol.3, 249-268.
Yıldızhan, Berna, And SARE ŞENGÜL. "Öğrencilerinin harflerin anlamı ile ilgili düştükleri kavram yanılgılarının aritmetikten cebire geçiş süreci bağlamında incelenmesi," The Journal of International Lingual, Social and Educational Sciences , vol.3, 249-268, 2017
Yıldızhan, Berna And Şengül, SARE. "Öğrencilerinin harflerin anlamı ile ilgili düştükleri kavram yanılgılarının aritmetikten cebire geçiş süreci bağlamında incelenmesi." The Journal of International Lingual, Social and Educational Sciences , vol.3, pp.249-268, 2017
Yıldızhan, B. And Şengül, S. (2017) . "Öğrencilerinin harflerin anlamı ile ilgili düştükleri kavram yanılgılarının aritmetikten cebire geçiş süreci bağlamında incelenmesi." The Journal of International Lingual, Social and Educational Sciences , vol.3, pp.249-268.
@article{article, author={Berna Yıldızhan And author={SARE ŞENGÜL}, title={Öğrencilerinin harflerin anlamı ile ilgili düştükleri kavram yanılgılarının aritmetikten cebire geçiş süreci bağlamında incelenmesi}, journal={The Journal of International Lingual, Social and Educational Sciences}, year=2017, pages={249-268} }