C. Acar And H. EKİZLER, "Avatar Influencerların Tüketici Satın Alma Niyetine Etkisi," 2. Uluslararası Ege Sosyal Bilimler Lisansüstü Öğrenci Kongresi , İzmir, Turkey, 2023
Acar, C. And EKİZLER, H. 2023. Avatar Influencerların Tüketici Satın Alma Niyetine Etkisi. 2. Uluslararası Ege Sosyal Bilimler Lisansüstü Öğrenci Kongresi , (İzmir, Turkey).
Acar, C., & EKİZLER, H., (2023). Avatar Influencerların Tüketici Satın Alma Niyetine Etkisi . 2. Uluslararası Ege Sosyal Bilimler Lisansüstü Öğrenci Kongresi, İzmir, Turkey
Acar, Cansel, And HÜSEYİN EKİZLER. "Avatar Influencerların Tüketici Satın Alma Niyetine Etkisi," 2. Uluslararası Ege Sosyal Bilimler Lisansüstü Öğrenci Kongresi, İzmir, Turkey, 2023
Acar, Cansel And EKİZLER, HÜSEYİN. "Avatar Influencerların Tüketici Satın Alma Niyetine Etkisi." 2. Uluslararası Ege Sosyal Bilimler Lisansüstü Öğrenci Kongresi , İzmir, Turkey, 2023
Acar, C. And EKİZLER, H. (2023) . "Avatar Influencerların Tüketici Satın Alma Niyetine Etkisi." 2. Uluslararası Ege Sosyal Bilimler Lisansüstü Öğrenci Kongresi , İzmir, Turkey.
@conferencepaper{conferencepaper, author={Cansel Acar And author={HÜSEYİN EKİZLER}, title={Avatar Influencerların Tüketici Satın Alma Niyetine Etkisi}, congress name={2. Uluslararası Ege Sosyal Bilimler Lisansüstü Öğrenci Kongresi}, city={İzmir}, country={Turkey}, year={2023}}