K. ALPASLAN And S. AY, "Reklamın Spor Bilimleri Öğrencilerinin Tüketici Tercihlerine Etkisinin Farklı Değişkenler Açısından İncelenmesi," İstanbul Üniversitesi Spor Bilimleri Dergisi , vol.8, pp.48-69, 2018
ALPASLAN, K. And AY, S. 2018. Reklamın Spor Bilimleri Öğrencilerinin Tüketici Tercihlerine Etkisinin Farklı Değişkenler Açısından İncelenmesi. İstanbul Üniversitesi Spor Bilimleri Dergisi , vol.8 , 48-69.
ALPASLAN, K., & AY, S., (2018). Reklamın Spor Bilimleri Öğrencilerinin Tüketici Tercihlerine Etkisinin Farklı Değişkenler Açısından İncelenmesi. İstanbul Üniversitesi Spor Bilimleri Dergisi , vol.8, 48-69.
ALPASLAN, KEMAL, And SERAP AY. "Reklamın Spor Bilimleri Öğrencilerinin Tüketici Tercihlerine Etkisinin Farklı Değişkenler Açısından İncelenmesi," İstanbul Üniversitesi Spor Bilimleri Dergisi , vol.8, 48-69, 2018
ALPASLAN, KEMAL And AY, SERAP. "Reklamın Spor Bilimleri Öğrencilerinin Tüketici Tercihlerine Etkisinin Farklı Değişkenler Açısından İncelenmesi." İstanbul Üniversitesi Spor Bilimleri Dergisi , vol.8, pp.48-69, 2018
ALPASLAN, K. And AY, S. (2018) . "Reklamın Spor Bilimleri Öğrencilerinin Tüketici Tercihlerine Etkisinin Farklı Değişkenler Açısından İncelenmesi." İstanbul Üniversitesi Spor Bilimleri Dergisi , vol.8, pp.48-69.
@article{article, author={KEMAL ALPASLAN And author={SERAP AY}, title={Reklamın Spor Bilimleri Öğrencilerinin Tüketici Tercihlerine Etkisinin Farklı Değişkenler Açısından İncelenmesi}, journal={İstanbul Üniversitesi Spor Bilimleri Dergisi}, year=2018, pages={48-69} }