A. M. Kırık And A. Domaç, "SOSYAL MEDYA ÜZERİNDEN TELEVİZYON REYTİNG ÖLÇÜMLERİNİN ANALİZİ TWİTTER ÖRNEĞİ," ASOS JOURNAL The Journal of Academic Social Sciences , vol.2, pp.414-430, 2014
Kırık, A. M. And Domaç, A. 2014. SOSYAL MEDYA ÜZERİNDEN TELEVİZYON REYTİNG ÖLÇÜMLERİNİN ANALİZİ TWİTTER ÖRNEĞİ. ASOS JOURNAL The Journal of Academic Social Sciences , vol.2 , 414-430.
Kırık, A. M., & Domaç, A., (2014). SOSYAL MEDYA ÜZERİNDEN TELEVİZYON REYTİNG ÖLÇÜMLERİNİN ANALİZİ TWİTTER ÖRNEĞİ. ASOS JOURNAL The Journal of Academic Social Sciences , vol.2, 414-430.
Kırık, ALİ, And Abdullah Domaç. "SOSYAL MEDYA ÜZERİNDEN TELEVİZYON REYTİNG ÖLÇÜMLERİNİN ANALİZİ TWİTTER ÖRNEĞİ," ASOS JOURNAL The Journal of Academic Social Sciences , vol.2, 414-430, 2014
Kırık, ALİ M. And Domaç, Abdullah. "SOSYAL MEDYA ÜZERİNDEN TELEVİZYON REYTİNG ÖLÇÜMLERİNİN ANALİZİ TWİTTER ÖRNEĞİ." ASOS JOURNAL The Journal of Academic Social Sciences , vol.2, pp.414-430, 2014
Kırık, A. M. And Domaç, A. (2014) . "SOSYAL MEDYA ÜZERİNDEN TELEVİZYON REYTİNG ÖLÇÜMLERİNİN ANALİZİ TWİTTER ÖRNEĞİ." ASOS JOURNAL The Journal of Academic Social Sciences , vol.2, pp.414-430.
@article{article, author={ALİ MURAT KIRIK And author={Abdullah Domaç}, title={SOSYAL MEDYA ÜZERİNDEN TELEVİZYON REYTİNG ÖLÇÜMLERİNİN ANALİZİ TWİTTER ÖRNEĞİ}, journal={ASOS JOURNAL The Journal of Academic Social Sciences}, year=2014, pages={414-430} }