G. ATAMAN BERK Et Al. , "İş Amaçlı Havayolu Pazarında Hizmet Kalitesinin SERVQUAL Modeli İle Ölçülmesi ve Türk Hava Yolları Business Class Yolcuları Üzerine Bir Araştırma," Selçuk Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi , vol.26, pp.73-87, 2011
ATAMAN BERK, G. Et Al. 2011. İş Amaçlı Havayolu Pazarında Hizmet Kalitesinin SERVQUAL Modeli İle Ölçülmesi ve Türk Hava Yolları Business Class Yolcuları Üzerine Bir Araştırma. Selçuk Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi , vol.26 , 73-87.
ATAMAN BERK, G., KARTALTEPE BEHRAM, N., & EŞGİ, S., (2011). İş Amaçlı Havayolu Pazarında Hizmet Kalitesinin SERVQUAL Modeli İle Ölçülmesi ve Türk Hava Yolları Business Class Yolcuları Üzerine Bir Araştırma. Selçuk Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi , vol.26, 73-87.
ATAMAN BERK, GÖKSEL, NİHAL KARTALTEPE BEHRAM, And SEDAT EŞGİ. "İş Amaçlı Havayolu Pazarında Hizmet Kalitesinin SERVQUAL Modeli İle Ölçülmesi ve Türk Hava Yolları Business Class Yolcuları Üzerine Bir Araştırma," Selçuk Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi , vol.26, 73-87, 2011
ATAMAN BERK, GÖKSEL A. Et Al. "İş Amaçlı Havayolu Pazarında Hizmet Kalitesinin SERVQUAL Modeli İle Ölçülmesi ve Türk Hava Yolları Business Class Yolcuları Üzerine Bir Araştırma." Selçuk Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi , vol.26, pp.73-87, 2011
ATAMAN BERK, G. KARTALTEPE BEHRAM, N. And EŞGİ, S. (2011) . "İş Amaçlı Havayolu Pazarında Hizmet Kalitesinin SERVQUAL Modeli İle Ölçülmesi ve Türk Hava Yolları Business Class Yolcuları Üzerine Bir Araştırma." Selçuk Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi , vol.26, pp.73-87.
@article{article, author={GÖKSEL ATAMAN BERK Et Al. }, title={İş Amaçlı Havayolu Pazarında Hizmet Kalitesinin SERVQUAL Modeli İle Ölçülmesi ve Türk Hava Yolları Business Class Yolcuları Üzerine Bir Araştırma}, journal={Selçuk Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi}, year=2011, pages={73-87} }