M. KARADENİZ And İ. KOCAMAZ, "Facebook, Youtube ve Instagram Reklamlarının Tüketicilerin MArkaya Yönelik Tutumlarına Etkisi," BMIJ , vol.6, pp.95-107, 2018
KARADENİZ, M. And KOCAMAZ, İ. 2018. Facebook, Youtube ve Instagram Reklamlarının Tüketicilerin MArkaya Yönelik Tutumlarına Etkisi. BMIJ , vol.6 , 95-107.
KARADENİZ, M., & KOCAMAZ, İ., (2018). Facebook, Youtube ve Instagram Reklamlarının Tüketicilerin MArkaya Yönelik Tutumlarına Etkisi. BMIJ , vol.6, 95-107.
KARADENİZ, MUSTAFA, And İLKE KOCAMAZ. "Facebook, Youtube ve Instagram Reklamlarının Tüketicilerin MArkaya Yönelik Tutumlarına Etkisi," BMIJ , vol.6, 95-107, 2018
KARADENİZ, MUSTAFA And KOCAMAZ, İLKE. "Facebook, Youtube ve Instagram Reklamlarının Tüketicilerin MArkaya Yönelik Tutumlarına Etkisi." BMIJ , vol.6, pp.95-107, 2018
KARADENİZ, M. And KOCAMAZ, İ. (2018) . "Facebook, Youtube ve Instagram Reklamlarının Tüketicilerin MArkaya Yönelik Tutumlarına Etkisi." BMIJ , vol.6, pp.95-107.
@article{article, author={MUSTAFA KARADENİZ And author={İLKE KOCAMAZ}, title={Facebook, Youtube ve Instagram Reklamlarının Tüketicilerin MArkaya Yönelik Tutumlarına Etkisi}, journal={BMIJ}, year=2018, pages={95-107} }