B. AYAR And T. S. ERDİL, "İzleyici Algısı Bileşenlerinin Reklama Yönelik Tutum ve Satın Alma Niyeti Üzerindeki Etkisi," PPAD Pazarlama Kongresi , Kuşadası, Turkey, pp.229-251, 2019
AYAR, B. And ERDİL, T. S. 2019. İzleyici Algısı Bileşenlerinin Reklama Yönelik Tutum ve Satın Alma Niyeti Üzerindeki Etkisi. PPAD Pazarlama Kongresi , (Kuşadası, Turkey), 229-251.
AYAR, B., & ERDİL, T. S., (2019). İzleyici Algısı Bileşenlerinin Reklama Yönelik Tutum ve Satın Alma Niyeti Üzerindeki Etkisi . PPAD Pazarlama Kongresi (pp.229-251). Kuşadası, Turkey
AYAR, BAHADIR, And TAYYİP SABRİ ERDİL. "İzleyici Algısı Bileşenlerinin Reklama Yönelik Tutum ve Satın Alma Niyeti Üzerindeki Etkisi," PPAD Pazarlama Kongresi, Kuşadası, Turkey, 2019
AYAR, BAHADIR And ERDİL, TAYYİP S. . "İzleyici Algısı Bileşenlerinin Reklama Yönelik Tutum ve Satın Alma Niyeti Üzerindeki Etkisi." PPAD Pazarlama Kongresi , Kuşadası, Turkey, pp.229-251, 2019
AYAR, B. And ERDİL, T. S. (2019) . "İzleyici Algısı Bileşenlerinin Reklama Yönelik Tutum ve Satın Alma Niyeti Üzerindeki Etkisi." PPAD Pazarlama Kongresi , Kuşadası, Turkey, pp.229-251.
@conferencepaper{conferencepaper, author={BAHADIR AYAR And author={TAYYİP SABRİ ERDİL}, title={İzleyici Algısı Bileşenlerinin Reklama Yönelik Tutum ve Satın Alma Niyeti Üzerindeki Etkisi}, congress name={PPAD Pazarlama Kongresi}, city={Kuşadası}, country={Turkey}, year={2019}, pages={229-251} }