G. KELEMCİ And H. Schneider, "Tüketici Açlık Hissinin Perakendeci Satış Noktasında Gıda Ürünleri Satınalma Davranışına Etkisi," Marmara Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi , vol.25, pp.199-220, 2008
KELEMCİ, G. And Schneider, H. 2008. Tüketici Açlık Hissinin Perakendeci Satış Noktasında Gıda Ürünleri Satınalma Davranışına Etkisi. Marmara Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi , vol.25 , 199-220.
KELEMCİ, G., & Schneider, H., (2008). Tüketici Açlık Hissinin Perakendeci Satış Noktasında Gıda Ürünleri Satınalma Davranışına Etkisi. Marmara Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi , vol.25, 199-220.
KELEMCİ, GÜLPINAR, And Helmut Schneider. "Tüketici Açlık Hissinin Perakendeci Satış Noktasında Gıda Ürünleri Satınalma Davranışına Etkisi," Marmara Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi , vol.25, 199-220, 2008
KELEMCİ, GÜLPINAR And Schneider, Helmut. "Tüketici Açlık Hissinin Perakendeci Satış Noktasında Gıda Ürünleri Satınalma Davranışına Etkisi." Marmara Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi , vol.25, pp.199-220, 2008
KELEMCİ, G. And Schneider, H. (2008) . "Tüketici Açlık Hissinin Perakendeci Satış Noktasında Gıda Ürünleri Satınalma Davranışına Etkisi." Marmara Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi , vol.25, pp.199-220.
@article{article, author={GÜLPINAR KELEMCİ And author={Helmut Schneider}, title={Tüketici Açlık Hissinin Perakendeci Satış Noktasında Gıda Ürünleri Satınalma Davranışına Etkisi}, journal={Marmara Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi}, year=2008, pages={199-220} }