F. Şahin Et Al. , "Proje tabanlı eğitim uygulamalarının okulöncesi çocuklarında bilimsel süreç becerilerinin gelişimine etkisi," Marmara ün. Eğitim Bilimleri Dergisi. , vol.1, pp.157-176, 2011
Şahin, F. Et Al. 2011. Proje tabanlı eğitim uygulamalarının okulöncesi çocuklarında bilimsel süreç becerilerinin gelişimine etkisi. Marmara ün. Eğitim Bilimleri Dergisi. , vol.1 , 157-176.
Şahin, F., Güven, İ., & Yıldırım, M., (2011). Proje tabanlı eğitim uygulamalarının okulöncesi çocuklarında bilimsel süreç becerilerinin gelişimine etkisi. Marmara ün. Eğitim Bilimleri Dergisi. , vol.1, 157-176.
Şahin, FATMA, İLKNUR GÜVEN, And Mehtap Yıldırım. "Proje tabanlı eğitim uygulamalarının okulöncesi çocuklarında bilimsel süreç becerilerinin gelişimine etkisi," Marmara ün. Eğitim Bilimleri Dergisi. , vol.1, 157-176, 2011
Şahin, FATMA Et Al. "Proje tabanlı eğitim uygulamalarının okulöncesi çocuklarında bilimsel süreç becerilerinin gelişimine etkisi." Marmara ün. Eğitim Bilimleri Dergisi. , vol.1, pp.157-176, 2011
Şahin, F. Güven, İ. And Yıldırım, M. (2011) . "Proje tabanlı eğitim uygulamalarının okulöncesi çocuklarında bilimsel süreç becerilerinin gelişimine etkisi." Marmara ün. Eğitim Bilimleri Dergisi. , vol.1, pp.157-176.
@article{article, author={FATMA ŞAHİN Et Al. }, title={Proje tabanlı eğitim uygulamalarının okulöncesi çocuklarında bilimsel süreç becerilerinin gelişimine etkisi}, journal={Marmara ün. Eğitim Bilimleri Dergisi.}, year=2011, pages={157-176} }