A. Uslu Et Al. , "İnternet Bankacılığında E-Hizmet Kalitesi Boyutları: Ölçek Geliştirme ve Geçerliliği. ," In Pazarlamada Yeni Açılımlarla Üstünlük Sağlama Business Success via New Visions on Marketing , İstanbul: Beta Basım Yayım Dağıtım, 2006, pp.137-147.
Uslu, A. Et Al. İnternet Bankacılığında E-Hizmet Kalitesi Boyutları: Ölçek Geliştirme ve Geçerliliği. . 2006. In Pazarlamada Yeni Açılımlarla Üstünlük Sağlama Business Success via New Visions on Marketing , Beta Basım Yayım Dağıtım, İstanbul, 137-147.
Uslu, A., Yurtkoru, E. S., & Durmuş, B., (2006). İnternet Bankacılığında E-Hizmet Kalitesi Boyutları: Ölçek Geliştirme ve Geçerliliği. . Pazarlamada Yeni Açılımlarla Üstünlük Sağlama Business Success via New Visions on Marketing (pp.137-147), İstanbul: Beta Basım Yayım Dağıtım.
Uslu, AYPAR, EMİNE SERRA YURTKORU, And BERİL DURMUŞ. "İnternet Bankacılığında E-Hizmet Kalitesi Boyutları: Ölçek Geliştirme ve Geçerliliği. ." In Pazarlamada Yeni Açılımlarla Üstünlük Sağlama Business Success via New Visions on Marketing , 137-147. İstanbul: Beta Basım Yayım Dağıtım, 2006
Uslu, AYPAR Et Al. "İnternet Bankacılığında E-Hizmet Kalitesi Boyutları: Ölçek Geliştirme ve Geçerliliği. ." Pazarlamada Yeni Açılımlarla Üstünlük Sağlama Business Success via New Visions on Marketing , Beta Basım Yayım Dağıtım, 2006, pp.137-147.
Uslu, A. Yurtkoru, E. S. And Durmuş, B. (2006) "İnternet Bankacılığında E-Hizmet Kalitesi Boyutları: Ölçek Geliştirme ve Geçerliliği. ", Pazarlamada Yeni Açılımlarla Üstünlük Sağlama Business Success via New Visions on Marketing . İstanbul: Beta Basım Yayım Dağıtım.
@bookchapter{bookchapter, author ={AYPAR USLU Et Al. }, chaptertitle={İnternet Bankacılığında E-Hizmet Kalitesi Boyutları: Ölçek Geliştirme ve Geçerliliği. }, booktitle={ Pazarlamada Yeni Açılımlarla Üstünlük Sağlama Business Success via New Visions on Marketing}, publisher={Beta Basım Yayım Dağıtım}, city={İstanbul},year={2006} }