Atıf Formatları
Tarih Derslerinde Oluşturmacı Ölçme ve Değerlendirme Yaklaşımlarını Kullanmak Mümkün mü
  • IEEE
  • ACM
  • APA
  • Chicago
  • MLA
  • Harvard
  • BibTeX

A. PAMUK And R. ALABAŞ, "Tarih Derslerinde Oluşturmacı Ölçme ve Değerlendirme Yaklaşımlarını Kullanmak Mümkün mü," Uluslararası Tarih Eğitimi Sempozyumu , 2012

PAMUK, A. And ALABAŞ, R. 2012. Tarih Derslerinde Oluşturmacı Ölçme ve Değerlendirme Yaklaşımlarını Kullanmak Mümkün mü. Uluslararası Tarih Eğitimi Sempozyumu .

PAMUK, A., & ALABAŞ, R., (2012). Tarih Derslerinde Oluşturmacı Ölçme ve Değerlendirme Yaklaşımlarını Kullanmak Mümkün mü . Uluslararası Tarih Eğitimi Sempozyumu

PAMUK, AKİF, And RAMAZAN ALABAŞ. "Tarih Derslerinde Oluşturmacı Ölçme ve Değerlendirme Yaklaşımlarını Kullanmak Mümkün mü," Uluslararası Tarih Eğitimi Sempozyumu, 2012

PAMUK, AKİF And ALABAŞ, RAMAZAN. "Tarih Derslerinde Oluşturmacı Ölçme ve Değerlendirme Yaklaşımlarını Kullanmak Mümkün mü." Uluslararası Tarih Eğitimi Sempozyumu , 2012

PAMUK, A. And ALABAŞ, R. (2012) . "Tarih Derslerinde Oluşturmacı Ölçme ve Değerlendirme Yaklaşımlarını Kullanmak Mümkün mü." Uluslararası Tarih Eğitimi Sempozyumu .

@conferencepaper{conferencepaper, author={AKİF PAMUK And author={RAMAZAN ALABAŞ}, title={Tarih Derslerinde Oluşturmacı Ölçme ve Değerlendirme Yaklaşımlarını Kullanmak Mümkün mü}, congress name={Uluslararası Tarih Eğitimi Sempozyumu}, city={}, country={}, year={2012}}