S. PİRTİNİ And Ö. BAL, "Yeni Ekonomide Kooperatif İşletmelerde Pazarlama Yönetimi Açısından Halkla İlişkilerin Değişen Rolü," T.C. İstanbul Üniversitesi İletişim Fakültesi (Hakemli) Dergisi , pp.141-160, 2002
PİRTİNİ, S. And BAL, Ö. 2002. Yeni Ekonomide Kooperatif İşletmelerde Pazarlama Yönetimi Açısından Halkla İlişkilerin Değişen Rolü. T.C. İstanbul Üniversitesi İletişim Fakültesi (Hakemli) Dergisi , 141-160.
PİRTİNİ, S., & BAL, Ö., (2002). Yeni Ekonomide Kooperatif İşletmelerde Pazarlama Yönetimi Açısından Halkla İlişkilerin Değişen Rolü. T.C. İstanbul Üniversitesi İletişim Fakültesi (Hakemli) Dergisi , 141-160.
PİRTİNİ, SERDAR, And ÖZGÜR BAL. "Yeni Ekonomide Kooperatif İşletmelerde Pazarlama Yönetimi Açısından Halkla İlişkilerin Değişen Rolü," T.C. İstanbul Üniversitesi İletişim Fakültesi (Hakemli) Dergisi , 141-160, 2002
PİRTİNİ, SERDAR And BAL, ÖZGÜR. "Yeni Ekonomide Kooperatif İşletmelerde Pazarlama Yönetimi Açısından Halkla İlişkilerin Değişen Rolü." T.C. İstanbul Üniversitesi İletişim Fakültesi (Hakemli) Dergisi , pp.141-160, 2002
PİRTİNİ, S. And BAL, Ö. (2002) . "Yeni Ekonomide Kooperatif İşletmelerde Pazarlama Yönetimi Açısından Halkla İlişkilerin Değişen Rolü." T.C. İstanbul Üniversitesi İletişim Fakültesi (Hakemli) Dergisi , pp.141-160.
@article{article, author={SERDAR PİRTİNİ And author={ÖZGÜR BAL}, title={Yeni Ekonomide Kooperatif İşletmelerde Pazarlama Yönetimi Açısından Halkla İlişkilerin Değişen Rolü}, journal={T.C. İstanbul Üniversitesi İletişim Fakültesi (Hakemli) Dergisi}, year=2002, pages={141-160} }