Ç. A. SEYFULLAHOĞULLARI, "Tüketicilerin Sanal Reklamlara Karşı Tutumlarının Betimsel Analizi ve Çeşitli Demografik Özelliklere Göre Farklılaşma Durumu," Sosyal Bilimler Dergisi (SOBİDER) , vol.5, no.29, pp.67-90, 2018
SEYFULLAHOĞULLARI, Ç. A. 2018. Tüketicilerin Sanal Reklamlara Karşı Tutumlarının Betimsel Analizi ve Çeşitli Demografik Özelliklere Göre Farklılaşma Durumu. Sosyal Bilimler Dergisi (SOBİDER) , vol.5, no.29 , 67-90.
SEYFULLAHOĞULLARI, Ç. A., (2018). Tüketicilerin Sanal Reklamlara Karşı Tutumlarının Betimsel Analizi ve Çeşitli Demografik Özelliklere Göre Farklılaşma Durumu. Sosyal Bilimler Dergisi (SOBİDER) , vol.5, no.29, 67-90.
SEYFULLAHOĞULLARI, ÇETİN. "Tüketicilerin Sanal Reklamlara Karşı Tutumlarının Betimsel Analizi ve Çeşitli Demografik Özelliklere Göre Farklılaşma Durumu," Sosyal Bilimler Dergisi (SOBİDER) , vol.5, no.29, 67-90, 2018
SEYFULLAHOĞULLARI, ÇETİN A. . "Tüketicilerin Sanal Reklamlara Karşı Tutumlarının Betimsel Analizi ve Çeşitli Demografik Özelliklere Göre Farklılaşma Durumu." Sosyal Bilimler Dergisi (SOBİDER) , vol.5, no.29, pp.67-90, 2018
SEYFULLAHOĞULLARI, Ç. A. (2018) . "Tüketicilerin Sanal Reklamlara Karşı Tutumlarının Betimsel Analizi ve Çeşitli Demografik Özelliklere Göre Farklılaşma Durumu." Sosyal Bilimler Dergisi (SOBİDER) , vol.5, no.29, pp.67-90.
@article{article, author={ÇETİN AYHAN SEYFULLAHOĞULLARI}, title={Tüketicilerin Sanal Reklamlara Karşı Tutumlarının Betimsel Analizi ve Çeşitli Demografik Özelliklere Göre Farklılaşma Durumu}, journal={Sosyal Bilimler Dergisi (SOBİDER)}, year=2018, pages={67-90} }