F. ERDOĞAN And S. ŞENGÜL, "İlköğretim Öğrencilerinin Matematik Dersine Yönelik Öz-Düzenleyici Öğrenme Stratejileri Üzerine Bir İnceleme.," Eğitim ve Öğretim Araştırmaları Dergisi , vol.3, pp.108-118, 2014
ERDOĞAN, F. And ŞENGÜL, S. 2014. İlköğretim Öğrencilerinin Matematik Dersine Yönelik Öz-Düzenleyici Öğrenme Stratejileri Üzerine Bir İnceleme.. Eğitim ve Öğretim Araştırmaları Dergisi , vol.3 , 108-118.
ERDOĞAN, F., & ŞENGÜL, S., (2014). İlköğretim Öğrencilerinin Matematik Dersine Yönelik Öz-Düzenleyici Öğrenme Stratejileri Üzerine Bir İnceleme.. Eğitim ve Öğretim Araştırmaları Dergisi , vol.3, 108-118.
ERDOĞAN, FATMA, And SARE ŞENGÜL. "İlköğretim Öğrencilerinin Matematik Dersine Yönelik Öz-Düzenleyici Öğrenme Stratejileri Üzerine Bir İnceleme.," Eğitim ve Öğretim Araştırmaları Dergisi , vol.3, 108-118, 2014
ERDOĞAN, FATMA And ŞENGÜL, SARE. "İlköğretim Öğrencilerinin Matematik Dersine Yönelik Öz-Düzenleyici Öğrenme Stratejileri Üzerine Bir İnceleme.." Eğitim ve Öğretim Araştırmaları Dergisi , vol.3, pp.108-118, 2014
ERDOĞAN, F. And ŞENGÜL, S. (2014) . "İlköğretim Öğrencilerinin Matematik Dersine Yönelik Öz-Düzenleyici Öğrenme Stratejileri Üzerine Bir İnceleme.." Eğitim ve Öğretim Araştırmaları Dergisi , vol.3, pp.108-118.
@article{article, author={FATMA ERDOĞAN And author={SARE ŞENGÜL}, title={İlköğretim Öğrencilerinin Matematik Dersine Yönelik Öz-Düzenleyici Öğrenme Stratejileri Üzerine Bir İnceleme.}, journal={Eğitim ve Öğretim Araştırmaları Dergisi}, year=2014, pages={108-118} }