S. KILIÇ And R. TOKA, "MÜCEVHERDE MARKA İMAJININ SATIN ALMA KARARINA ETKİSİ," In KÜLTÜR TARİHİ VE DİSİPLİNLERARASI SANAT TASARIM-III , İstanbul: Artikel Akademi, 2021, pp.9-28.
KILIÇ, S. And TOKA, R. MÜCEVHERDE MARKA İMAJININ SATIN ALMA KARARINA ETKİSİ. 2021. In KÜLTÜR TARİHİ VE DİSİPLİNLERARASI SANAT TASARIM-III , Artikel Akademi, İstanbul, 9-28.
KILIÇ, S., & TOKA, R., (2021). MÜCEVHERDE MARKA İMAJININ SATIN ALMA KARARINA ETKİSİ. KÜLTÜR TARİHİ VE DİSİPLİNLERARASI SANAT TASARIM-III (pp.9-28), İstanbul: Artikel Akademi.
KILIÇ, SİBEL, And Resül TOKA. "MÜCEVHERDE MARKA İMAJININ SATIN ALMA KARARINA ETKİSİ." In KÜLTÜR TARİHİ VE DİSİPLİNLERARASI SANAT TASARIM-III , 9-28. İstanbul: Artikel Akademi, 2021
KILIÇ, SİBEL And TOKA, Resül. "MÜCEVHERDE MARKA İMAJININ SATIN ALMA KARARINA ETKİSİ." KÜLTÜR TARİHİ VE DİSİPLİNLERARASI SANAT TASARIM-III , Artikel Akademi, 2021, pp.9-28.
KILIÇ, S. And TOKA, R. (2021) "MÜCEVHERDE MARKA İMAJININ SATIN ALMA KARARINA ETKİSİ", KÜLTÜR TARİHİ VE DİSİPLİNLERARASI SANAT TASARIM-III . İstanbul: Artikel Akademi.
@bookchapter{bookchapter, author ={SİBEL KILIÇ And author ={Resül TOKA}, chaptertitle={MÜCEVHERDE MARKA İMAJININ SATIN ALMA KARARINA ETKİSİ}, booktitle={ KÜLTÜR TARİHİ VE DİSİPLİNLERARASI SANAT TASARIM-III}, publisher={Artikel Akademi}, city={İstanbul},year={2021} }