D. Erdınç And B. Özkaya, "Sosyal Medyada Mikro-Ünlü Kullanımının Marka Tutumu Üzerindeki Etkisi," İstanbul Arel Üniversitesi İletişim Çalışmaları Dergisi , vol.11, no.23, pp.33-69, 2023
Erdınç, D. And Özkaya, B. 2023. Sosyal Medyada Mikro-Ünlü Kullanımının Marka Tutumu Üzerindeki Etkisi. İstanbul Arel Üniversitesi İletişim Çalışmaları Dergisi , vol.11, no.23 , 33-69.
Erdınç, D., & Özkaya, B., (2023). Sosyal Medyada Mikro-Ünlü Kullanımının Marka Tutumu Üzerindeki Etkisi. İstanbul Arel Üniversitesi İletişim Çalışmaları Dergisi , vol.11, no.23, 33-69.
Erdınç, Dane, And BETÜL ÖZKAYA. "Sosyal Medyada Mikro-Ünlü Kullanımının Marka Tutumu Üzerindeki Etkisi," İstanbul Arel Üniversitesi İletişim Çalışmaları Dergisi , vol.11, no.23, 33-69, 2023
Erdınç, Dane And Özkaya, BETÜL. "Sosyal Medyada Mikro-Ünlü Kullanımının Marka Tutumu Üzerindeki Etkisi." İstanbul Arel Üniversitesi İletişim Çalışmaları Dergisi , vol.11, no.23, pp.33-69, 2023
Erdınç, D. And Özkaya, B. (2023) . "Sosyal Medyada Mikro-Ünlü Kullanımının Marka Tutumu Üzerindeki Etkisi." İstanbul Arel Üniversitesi İletişim Çalışmaları Dergisi , vol.11, no.23, pp.33-69.
@article{article, author={Dane Erdınç And author={BETÜL ÖZKAYA}, title={Sosyal Medyada Mikro-Ünlü Kullanımının Marka Tutumu Üzerindeki Etkisi}, journal={İstanbul Arel Üniversitesi İletişim Çalışmaları Dergisi}, year=2023, pages={33-69} }