Atıf Formatları
Elements Of Online Store Atmospheries And Investigation On Web Sites
  • IEEE
  • ACM
  • APA
  • Chicago
  • MLA
  • Harvard
  • BibTeX

S. ENE And B. DEĞERLİ, "Elements Of Online Store Atmospheries And Investigation On Web Sites," Yeni İletişim Ortamları ve Etkileşim 2. Uluslararası Konferansı , İstanbul, Turkey, pp.126-132, 2010

ENE, S. And DEĞERLİ, B. 2010. Elements Of Online Store Atmospheries And Investigation On Web Sites. Yeni İletişim Ortamları ve Etkileşim 2. Uluslararası Konferansı , (İstanbul, Turkey), 126-132.

ENE, S., & DEĞERLİ, B., (2010). Elements Of Online Store Atmospheries And Investigation On Web Sites . Yeni İletişim Ortamları ve Etkileşim 2. Uluslararası Konferansı (pp.126-132). İstanbul, Turkey

ENE, SELDA, And BAŞAK DEĞERLİ. "Elements Of Online Store Atmospheries And Investigation On Web Sites," Yeni İletişim Ortamları ve Etkileşim 2. Uluslararası Konferansı, İstanbul, Turkey, 2010

ENE, SELDA And DEĞERLİ, BAŞAK. "Elements Of Online Store Atmospheries And Investigation On Web Sites." Yeni İletişim Ortamları ve Etkileşim 2. Uluslararası Konferansı , İstanbul, Turkey, pp.126-132, 2010

ENE, S. And DEĞERLİ, B. (2010) . "Elements Of Online Store Atmospheries And Investigation On Web Sites." Yeni İletişim Ortamları ve Etkileşim 2. Uluslararası Konferansı , İstanbul, Turkey, pp.126-132.

@conferencepaper{conferencepaper, author={SELDA ENE And author={BAŞAK DEĞERLİ}, title={Elements Of Online Store Atmospheries And Investigation On Web Sites}, congress name={Yeni İletişim Ortamları ve Etkileşim 2. Uluslararası Konferansı}, city={İstanbul}, country={Turkey}, year={2010}, pages={126-132} }