E. Akyazı, "Sosyal Medya ve Reklam: Ünlülerin Facebook ve Twitter Hesapları Üzerine Bir Araştırma," In Sosyal Medya Araştırmaları , İstanbul: Paloma Yayınevi, 2015, pp.313-330.
Akyazı, E. Sosyal Medya ve Reklam: Ünlülerin Facebook ve Twitter Hesapları Üzerine Bir Araştırma. 2015. In Sosyal Medya Araştırmaları , Paloma Yayınevi, İstanbul, 313-330.
Akyazı, E., (2015). Sosyal Medya ve Reklam: Ünlülerin Facebook ve Twitter Hesapları Üzerine Bir Araştırma. Sosyal Medya Araştırmaları (pp.313-330), İstanbul: Paloma Yayınevi.
Akyazı, ERHAN. "Sosyal Medya ve Reklam: Ünlülerin Facebook ve Twitter Hesapları Üzerine Bir Araştırma." In Sosyal Medya Araştırmaları , 313-330. İstanbul: Paloma Yayınevi, 2015
Akyazı, ERHAN. "Sosyal Medya ve Reklam: Ünlülerin Facebook ve Twitter Hesapları Üzerine Bir Araştırma." Sosyal Medya Araştırmaları , Paloma Yayınevi, 2015, pp.313-330.
Akyazı, E. (2015) "Sosyal Medya ve Reklam: Ünlülerin Facebook ve Twitter Hesapları Üzerine Bir Araştırma", Sosyal Medya Araştırmaları . İstanbul: Paloma Yayınevi.
@bookchapter{bookchapter, author ={ERHAN AKYAZI}, chaptertitle={Sosyal Medya ve Reklam: Ünlülerin Facebook ve Twitter Hesapları Üzerine Bir Araştırma}, booktitle={ Sosyal Medya Araştırmaları}, publisher={Paloma Yayınevi}, city={İstanbul},year={2015} }