B. Özden Et Al. , "Yansıtıcı Düşünme Uygulamaları Sonunda Öğretmen Adaylarının Yapılandırmacı Öğrenme İlkelerine Yönelik Tercihleri v e Tercihlerin Nedenleri," Trakya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi. , vol.5, pp.1-21, 2015
Özden, B. Et Al. 2015. Yansıtıcı Düşünme Uygulamaları Sonunda Öğretmen Adaylarının Yapılandırmacı Öğrenme İlkelerine Yönelik Tercihleri v e Tercihlerin Nedenleri. Trakya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi. , vol.5 , 1-21.
Özden, B., Kabapınar, Y., & Önder, A., (2015). Yansıtıcı Düşünme Uygulamaları Sonunda Öğretmen Adaylarının Yapılandırmacı Öğrenme İlkelerine Yönelik Tercihleri v e Tercihlerin Nedenleri. Trakya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi. , vol.5, 1-21.
Özden, BÜLENT, YÜCEL KABAPINAR, And Alev Önder. "Yansıtıcı Düşünme Uygulamaları Sonunda Öğretmen Adaylarının Yapılandırmacı Öğrenme İlkelerine Yönelik Tercihleri v e Tercihlerin Nedenleri," Trakya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi. , vol.5, 1-21, 2015
Özden, BÜLENT Et Al. "Yansıtıcı Düşünme Uygulamaları Sonunda Öğretmen Adaylarının Yapılandırmacı Öğrenme İlkelerine Yönelik Tercihleri v e Tercihlerin Nedenleri." Trakya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi. , vol.5, pp.1-21, 2015
Özden, B. Kabapınar, Y. And Önder, A. (2015) . "Yansıtıcı Düşünme Uygulamaları Sonunda Öğretmen Adaylarının Yapılandırmacı Öğrenme İlkelerine Yönelik Tercihleri v e Tercihlerin Nedenleri." Trakya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi. , vol.5, pp.1-21.
@article{article, author={BÜLENT ÖZDEN Et Al. }, title={Yansıtıcı Düşünme Uygulamaları Sonunda Öğretmen Adaylarının Yapılandırmacı Öğrenme İlkelerine Yönelik Tercihleri v e Tercihlerin Nedenleri}, journal={Trakya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi.}, year=2015, pages={1-21} }