M. ÇERÇİ, "OTONOM DUYUSAL MERİDYEN TEPKİ (ASMR) REKLAMLARININ DUYGU OLUŞTURMADAKİ ROLÜ," TURKISH ONLINE JOURNAL OF DESIGN ART AND COMMUNICATION , vol.11, no.3, pp.932-942, 2021
ÇERÇİ, M. 2021. OTONOM DUYUSAL MERİDYEN TEPKİ (ASMR) REKLAMLARININ DUYGU OLUŞTURMADAKİ ROLÜ. TURKISH ONLINE JOURNAL OF DESIGN ART AND COMMUNICATION , vol.11, no.3 , 932-942.
ÇERÇİ, M., (2021). OTONOM DUYUSAL MERİDYEN TEPKİ (ASMR) REKLAMLARININ DUYGU OLUŞTURMADAKİ ROLÜ. TURKISH ONLINE JOURNAL OF DESIGN ART AND COMMUNICATION , vol.11, no.3, 932-942.
ÇERÇİ, MERVE. "OTONOM DUYUSAL MERİDYEN TEPKİ (ASMR) REKLAMLARININ DUYGU OLUŞTURMADAKİ ROLÜ," TURKISH ONLINE JOURNAL OF DESIGN ART AND COMMUNICATION , vol.11, no.3, 932-942, 2021
ÇERÇİ, MERVE Ç. . "OTONOM DUYUSAL MERİDYEN TEPKİ (ASMR) REKLAMLARININ DUYGU OLUŞTURMADAKİ ROLÜ." TURKISH ONLINE JOURNAL OF DESIGN ART AND COMMUNICATION , vol.11, no.3, pp.932-942, 2021
ÇERÇİ, M. (2021) . "OTONOM DUYUSAL MERİDYEN TEPKİ (ASMR) REKLAMLARININ DUYGU OLUŞTURMADAKİ ROLÜ." TURKISH ONLINE JOURNAL OF DESIGN ART AND COMMUNICATION , vol.11, no.3, pp.932-942.
@article{article, author={MERVE ÇERÇİ SEVGİ}, title={OTONOM DUYUSAL MERİDYEN TEPKİ (ASMR) REKLAMLARININ DUYGU OLUŞTURMADAKİ ROLÜ}, journal={TURKISH ONLINE JOURNAL OF DESIGN ART AND COMMUNICATION}, year=2021, pages={932-942} }