T. Kara, "KÜLTÜR ENDÜSTRİSİ KAVRAMI ÇERÇEVESİNDE MEDYA ÜRÜNLERİ: ELEŞTİREL YAKLAŞIM," TURKISH ONLINE JOURNAL OF DESIGN ART AND COMMUNICATION , vol.4, pp.51-60, 2014
Kara, T. 2014. KÜLTÜR ENDÜSTRİSİ KAVRAMI ÇERÇEVESİNDE MEDYA ÜRÜNLERİ: ELEŞTİREL YAKLAŞIM. TURKISH ONLINE JOURNAL OF DESIGN ART AND COMMUNICATION , vol.4 , 51-60.
Kara, T., (2014). KÜLTÜR ENDÜSTRİSİ KAVRAMI ÇERÇEVESİNDE MEDYA ÜRÜNLERİ: ELEŞTİREL YAKLAŞIM. TURKISH ONLINE JOURNAL OF DESIGN ART AND COMMUNICATION , vol.4, 51-60.
Kara, TOLGA. "KÜLTÜR ENDÜSTRİSİ KAVRAMI ÇERÇEVESİNDE MEDYA ÜRÜNLERİ: ELEŞTİREL YAKLAŞIM," TURKISH ONLINE JOURNAL OF DESIGN ART AND COMMUNICATION , vol.4, 51-60, 2014
Kara, TOLGA. "KÜLTÜR ENDÜSTRİSİ KAVRAMI ÇERÇEVESİNDE MEDYA ÜRÜNLERİ: ELEŞTİREL YAKLAŞIM." TURKISH ONLINE JOURNAL OF DESIGN ART AND COMMUNICATION , vol.4, pp.51-60, 2014
Kara, T. (2014) . "KÜLTÜR ENDÜSTRİSİ KAVRAMI ÇERÇEVESİNDE MEDYA ÜRÜNLERİ: ELEŞTİREL YAKLAŞIM." TURKISH ONLINE JOURNAL OF DESIGN ART AND COMMUNICATION , vol.4, pp.51-60.
@article{article, author={TOLGA KARA}, title={KÜLTÜR ENDÜSTRİSİ KAVRAMI ÇERÇEVESİNDE MEDYA ÜRÜNLERİ: ELEŞTİREL YAKLAŞIM}, journal={TURKISH ONLINE JOURNAL OF DESIGN ART AND COMMUNICATION}, year=2014, pages={51-60} }