A. Fişekcioğlu, "YABANCI DİL OLARAK TÜRKÇE ÖĞRETEN ÖĞRETMENLER İÇİN HALK BİLİMİ KAYNAKLARININ ÖNEMİ: KÜLTÜRLERARASI ARACILIK YETERLİLİKLERİ KAPSAMINDA ÖĞRETMEN KAVRAMI," In Çağdaş Yaklaşımlar Odağında Toplum ve Kültür Araştırmaları – I , Çanakkale: Paradigm Press Ltd., 2020, pp.350-365.
Fişekcioğlu, A. YABANCI DİL OLARAK TÜRKÇE ÖĞRETEN ÖĞRETMENLER İÇİN HALK BİLİMİ KAYNAKLARININ ÖNEMİ: KÜLTÜRLERARASI ARACILIK YETERLİLİKLERİ KAPSAMINDA ÖĞRETMEN KAVRAMI. 2020. In Çağdaş Yaklaşımlar Odağında Toplum ve Kültür Araştırmaları – I , Paradigm Press Ltd., Çanakkale, 350-365.
Fişekcioğlu, A., (2020). YABANCI DİL OLARAK TÜRKÇE ÖĞRETEN ÖĞRETMENLER İÇİN HALK BİLİMİ KAYNAKLARININ ÖNEMİ: KÜLTÜRLERARASI ARACILIK YETERLİLİKLERİ KAPSAMINDA ÖĞRETMEN KAVRAMI. Çağdaş Yaklaşımlar Odağında Toplum ve Kültür Araştırmaları – I (pp.350-365), Çanakkale: Paradigm Press Ltd..
Fişekcioğlu, ASLI. "YABANCI DİL OLARAK TÜRKÇE ÖĞRETEN ÖĞRETMENLER İÇİN HALK BİLİMİ KAYNAKLARININ ÖNEMİ: KÜLTÜRLERARASI ARACILIK YETERLİLİKLERİ KAPSAMINDA ÖĞRETMEN KAVRAMI." In Çağdaş Yaklaşımlar Odağında Toplum ve Kültür Araştırmaları – I , 350-365. Çanakkale: Paradigm Press Ltd., 2020
Fişekcioğlu, ASLI. "YABANCI DİL OLARAK TÜRKÇE ÖĞRETEN ÖĞRETMENLER İÇİN HALK BİLİMİ KAYNAKLARININ ÖNEMİ: KÜLTÜRLERARASI ARACILIK YETERLİLİKLERİ KAPSAMINDA ÖĞRETMEN KAVRAMI." Çağdaş Yaklaşımlar Odağında Toplum ve Kültür Araştırmaları – I , Paradigm Press Ltd., 2020, pp.350-365.
Fişekcioğlu, A. (2020) "YABANCI DİL OLARAK TÜRKÇE ÖĞRETEN ÖĞRETMENLER İÇİN HALK BİLİMİ KAYNAKLARININ ÖNEMİ: KÜLTÜRLERARASI ARACILIK YETERLİLİKLERİ KAPSAMINDA ÖĞRETMEN KAVRAMI", Çağdaş Yaklaşımlar Odağında Toplum ve Kültür Araştırmaları – I . Çanakkale: Paradigm Press Ltd..
@bookchapter{bookchapter, author ={ASLI FİŞEKCİOĞLU}, chaptertitle={YABANCI DİL OLARAK TÜRKÇE ÖĞRETEN ÖĞRETMENLER İÇİN HALK BİLİMİ KAYNAKLARININ ÖNEMİ: KÜLTÜRLERARASI ARACILIK YETERLİLİKLERİ KAPSAMINDA ÖĞRETMEN KAVRAMI}, booktitle={ Çağdaş Yaklaşımlar Odağında Toplum ve Kültür Araştırmaları – I}, publisher={Paradigm Press Ltd.}, city={Çanakkale},year={2020} }