Z. NARTGÜN And M. ULUMAN, "Sınıf İçi Durum Belirleme Tekniklerine Dayalı Öğretimin Öğretmen Adaylarının Başarısı Üzerindeki Etkisinin İncelenmesi," Uluslararası İnsan Bilimleri Dergisi , vol.6, pp.626-650, 2009
NARTGÜN, Z. And ULUMAN, M. 2009. Sınıf İçi Durum Belirleme Tekniklerine Dayalı Öğretimin Öğretmen Adaylarının Başarısı Üzerindeki Etkisinin İncelenmesi. Uluslararası İnsan Bilimleri Dergisi , vol.6 , 626-650.
NARTGÜN, Z., & ULUMAN, M., (2009). Sınıf İçi Durum Belirleme Tekniklerine Dayalı Öğretimin Öğretmen Adaylarının Başarısı Üzerindeki Etkisinin İncelenmesi. Uluslararası İnsan Bilimleri Dergisi , vol.6, 626-650.
NARTGÜN, ZEKERİYA, And MÜGE ULUMAN MERT. "Sınıf İçi Durum Belirleme Tekniklerine Dayalı Öğretimin Öğretmen Adaylarının Başarısı Üzerindeki Etkisinin İncelenmesi," Uluslararası İnsan Bilimleri Dergisi , vol.6, 626-650, 2009
NARTGÜN, ZEKERİYA And ULUMAN, MÜGE U. . "Sınıf İçi Durum Belirleme Tekniklerine Dayalı Öğretimin Öğretmen Adaylarının Başarısı Üzerindeki Etkisinin İncelenmesi." Uluslararası İnsan Bilimleri Dergisi , vol.6, pp.626-650, 2009
NARTGÜN, Z. And ULUMAN, M. (2009) . "Sınıf İçi Durum Belirleme Tekniklerine Dayalı Öğretimin Öğretmen Adaylarının Başarısı Üzerindeki Etkisinin İncelenmesi." Uluslararası İnsan Bilimleri Dergisi , vol.6, pp.626-650.
@article{article, author={ZEKERİYA NARTGÜN And author={MÜGE ULUMAN MERT}, title={Sınıf İçi Durum Belirleme Tekniklerine Dayalı Öğretimin Öğretmen Adaylarının Başarısı Üzerindeki Etkisinin İncelenmesi}, journal={Uluslararası İnsan Bilimleri Dergisi}, year=2009, pages={626-650} }