S. AYDOĞAN And N. Dinar, "YEŞİL ÜRÜN SATIN ALMADA YEŞİL REKLAM ve ÇEVRE BİLİNCİNİN ETKİSİ," Akademik Sosyal Araştırmalar Dergisi-The Journal of Academic Social Science , vol.7, no.90, pp.229-252, 2019
AYDOĞAN, S. And Dinar, N. 2019. YEŞİL ÜRÜN SATIN ALMADA YEŞİL REKLAM ve ÇEVRE BİLİNCİNİN ETKİSİ. Akademik Sosyal Araştırmalar Dergisi-The Journal of Academic Social Science , vol.7, no.90 , 229-252.
AYDOĞAN, S., & Dinar, N., (2019). YEŞİL ÜRÜN SATIN ALMADA YEŞİL REKLAM ve ÇEVRE BİLİNCİNİN ETKİSİ. Akademik Sosyal Araştırmalar Dergisi-The Journal of Academic Social Science , vol.7, no.90, 229-252.
AYDOĞAN, SİBEL, And Nurşah Dinar. "YEŞİL ÜRÜN SATIN ALMADA YEŞİL REKLAM ve ÇEVRE BİLİNCİNİN ETKİSİ," Akademik Sosyal Araştırmalar Dergisi-The Journal of Academic Social Science , vol.7, no.90, 229-252, 2019
AYDOĞAN, SİBEL And Dinar, Nurşah. "YEŞİL ÜRÜN SATIN ALMADA YEŞİL REKLAM ve ÇEVRE BİLİNCİNİN ETKİSİ." Akademik Sosyal Araştırmalar Dergisi-The Journal of Academic Social Science , vol.7, no.90, pp.229-252, 2019
AYDOĞAN, S. And Dinar, N. (2019) . "YEŞİL ÜRÜN SATIN ALMADA YEŞİL REKLAM ve ÇEVRE BİLİNCİNİN ETKİSİ." Akademik Sosyal Araştırmalar Dergisi-The Journal of Academic Social Science , vol.7, no.90, pp.229-252.
@article{article, author={SİBEL AYDOĞAN And author={Nurşah Dinar}, title={YEŞİL ÜRÜN SATIN ALMADA YEŞİL REKLAM ve ÇEVRE BİLİNCİNİN ETKİSİ}, journal={Akademik Sosyal Araştırmalar Dergisi-The Journal of Academic Social Science}, year=2019, pages={229-252} }