M. BİRSEL Et Al. , "Esenlik Tanımı ve Ölçek Geliştirme Gereksinimi," In 21.Yüzyılda Pazarlama ve Yönetim Sezgileri , Ankara: Detay Yayıncılık, 2013, pp.135-148.
BİRSEL, M. Et Al. Esenlik Tanımı ve Ölçek Geliştirme Gereksinimi. 2013. In 21.Yüzyılda Pazarlama ve Yönetim Sezgileri , Detay Yayıncılık, Ankara, 135-148.
BİRSEL, M., BÖRÜ, M. D., İSLAMOĞLU, G., & YURTKORU, E. S., (2013). Esenlik Tanımı ve Ölçek Geliştirme Gereksinimi. 21.Yüzyılda Pazarlama ve Yönetim Sezgileri (pp.135-148), Ankara: Detay Yayıncılık.
BİRSEL, MELEK Et Al. "Esenlik Tanımı ve Ölçek Geliştirme Gereksinimi." In 21.Yüzyılda Pazarlama ve Yönetim Sezgileri , 135-148. Ankara: Detay Yayıncılık, 2013
BİRSEL, MELEK Et Al. "Esenlik Tanımı ve Ölçek Geliştirme Gereksinimi." 21.Yüzyılda Pazarlama ve Yönetim Sezgileri , Detay Yayıncılık, 2013, pp.135-148.
BİRSEL, M. Et Al. (2013) "Esenlik Tanımı ve Ölçek Geliştirme Gereksinimi", 21.Yüzyılda Pazarlama ve Yönetim Sezgileri . Ankara: Detay Yayıncılık.
@bookchapter{bookchapter, author ={MELEK BİRSEL Et Al. }, chaptertitle={Esenlik Tanımı ve Ölçek Geliştirme Gereksinimi}, booktitle={ 21.Yüzyılda Pazarlama ve Yönetim Sezgileri}, publisher={Detay Yayıncılık}, city={Ankara},year={2013} }