A. NAS, "Ulus Markalama Stratejisi Olarak Kapsayıcılık ve Çeşitlilik: Nordik Modeli," Stratejik İletişim Yönetimi Konferansları GSÜSTRAT-5: Marka Yönetimi ve Sürdürülebilirlik , İstanbul, Turkey, 2022
NAS, A. 2022. Ulus Markalama Stratejisi Olarak Kapsayıcılık ve Çeşitlilik: Nordik Modeli. Stratejik İletişim Yönetimi Konferansları GSÜSTRAT-5: Marka Yönetimi ve Sürdürülebilirlik , (İstanbul, Turkey).
NAS, A., (2022). Ulus Markalama Stratejisi Olarak Kapsayıcılık ve Çeşitlilik: Nordik Modeli . Stratejik İletişim Yönetimi Konferansları GSÜSTRAT-5: Marka Yönetimi ve Sürdürülebilirlik, İstanbul, Turkey
NAS, ALPARSLAN. "Ulus Markalama Stratejisi Olarak Kapsayıcılık ve Çeşitlilik: Nordik Modeli," Stratejik İletişim Yönetimi Konferansları GSÜSTRAT-5: Marka Yönetimi ve Sürdürülebilirlik, İstanbul, Turkey, 2022
NAS, ALPARSLAN. "Ulus Markalama Stratejisi Olarak Kapsayıcılık ve Çeşitlilik: Nordik Modeli." Stratejik İletişim Yönetimi Konferansları GSÜSTRAT-5: Marka Yönetimi ve Sürdürülebilirlik , İstanbul, Turkey, 2022
NAS, A. (2022) . "Ulus Markalama Stratejisi Olarak Kapsayıcılık ve Çeşitlilik: Nordik Modeli." Stratejik İletişim Yönetimi Konferansları GSÜSTRAT-5: Marka Yönetimi ve Sürdürülebilirlik , İstanbul, Turkey.
@conferencepaper{conferencepaper, author={ALPARSLAN NAS}, title={Ulus Markalama Stratejisi Olarak Kapsayıcılık ve Çeşitlilik: Nordik Modeli}, congress name={Stratejik İletişim Yönetimi Konferansları GSÜSTRAT-5: Marka Yönetimi ve Sürdürülebilirlik}, city={İstanbul}, country={Turkey}, year={2022}}