Y. Ülker And N. Z. Tosun, "Elektronik Ağızdan Ağıza İletişim (Ewom) Kanalı Olarak Youtube Vloggerların Satın Alma Niyeti Oluşumundaki Rolü," Gümüşhane Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Elektronik Dergisi , vol.9, pp.231-254, 2018
Ülker, Y. And Tosun, N. Z. 2018. Elektronik Ağızdan Ağıza İletişim (Ewom) Kanalı Olarak Youtube Vloggerların Satın Alma Niyeti Oluşumundaki Rolü. Gümüşhane Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Elektronik Dergisi , vol.9 , 231-254.
Ülker, Y., & Tosun, N. Z., (2018). Elektronik Ağızdan Ağıza İletişim (Ewom) Kanalı Olarak Youtube Vloggerların Satın Alma Niyeti Oluşumundaki Rolü. Gümüşhane Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Elektronik Dergisi , vol.9, 231-254.
Ülker, Yelda, And NURHAN ZEYNEP TOSUN. "Elektronik Ağızdan Ağıza İletişim (Ewom) Kanalı Olarak Youtube Vloggerların Satın Alma Niyeti Oluşumundaki Rolü," Gümüşhane Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Elektronik Dergisi , vol.9, 231-254, 2018
Ülker, Yelda And Tosun, NURHAN Z. . "Elektronik Ağızdan Ağıza İletişim (Ewom) Kanalı Olarak Youtube Vloggerların Satın Alma Niyeti Oluşumundaki Rolü." Gümüşhane Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Elektronik Dergisi , vol.9, pp.231-254, 2018
Ülker, Y. And Tosun, N. Z. (2018) . "Elektronik Ağızdan Ağıza İletişim (Ewom) Kanalı Olarak Youtube Vloggerların Satın Alma Niyeti Oluşumundaki Rolü." Gümüşhane Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Elektronik Dergisi , vol.9, pp.231-254.
@article{article, author={Yelda Ülker And author={NURHAN ZEYNEP TOSUN}, title={Elektronik Ağızdan Ağıza İletişim (Ewom) Kanalı Olarak Youtube Vloggerların Satın Alma Niyeti Oluşumundaki Rolü}, journal={Gümüşhane Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Elektronik Dergisi}, year=2018, pages={231-254} }